مشکلات اندروید6 را همین الان برطرف کنید پیام بگذارید

این گزارش را تا انتها بخوانید تا همین الان مشکلات اندروید مارشمالوی شما برطرف شود.

یکی از ویژگی‌ های اندروید 6 (marshmallow)، توانایی استفاده از کارت حافظه به عنوان حافظه داخلی تلفن هوشمند بوده که بخصوص برای دستگاه ‌های با حافظه داخلی کم بسیار سودمند است و به کاربر امکان می‌ دهد که بدون محدودیت خاصی برنامه‌های مختلف را روی کارت microSD نصب کند، اما این کار در تعدادی از دستگاه‌ ها باعث بروز مشکلاتی از جمله Bootloop گوشی می ‌شود.

به چند نمونه از مشکلات اندروید 6 که با تنظیم کارت حافظه به عنوان حافظه داخلی دستگاه به وجود می ‌آید و نحوه برطرف کردن آنها توجه کنید:

مشکل بسته شدن اجباری (force close) اپلیکیشن ها

بعد از انتخاب کارت حافظه microSD به عنوان حافظه داخلی، اپلیکیشن‌ هایی که تاکنون به خوبی کار می ‌کردند، بدون دلیل خاصی force close می ‌شوند که برای رفع این مشکل لازم است کارت حافظه خود را فرمت کنید. در واقع وقتی که از کارت حافظه به عنوان حافظه داخلی استفاده می ‌کنید، به دستگاه اجازه فرمت کردن کارت حافظه را داده‌ اید؛ اما توجه کنید که این مرحله را بدون انجام دادن رد نکنید تا پس از انتقال اپلیکیشن‌ های موجود به کارت حافظه و نصب اپلیکیشن‌ های جدید در آینده، به مشکلی بر نخورید. همچنین توصیه می ‌شود وقتی که اپلیکیشن ‌ها را به کارت حافظه انتقال دادید، گوشی هوشمندتان را راه ‌‌اندازی مجدد کنید تا مشکلات باقی ‌مانده هم برطرف شود.

مشکل bootloop اندروید 6

وقتی برنامه ‌ها را به کارت حافظه منتقل کردید، دوباره به حافظه داخلی برنگردانید چون این کار موجب بروز مشکل در بوت شدن گوشی می ‌شود؛ همچنین وقتی که کارت حافظه را به عنوان حافظه داخلی انتخاب کردید از ایجاد هر گونه تغییرات سیستمی در دستگاه خود پرهیز کنید تا با یک سری از مشکلات آزار دهنده روبرو نشوید، اما اگر حالا با این مشکلات روبرو هستید، با روشی که به شما آموزش می ‌دهیم با فرمت کردن پارتیشن‌ های دیتا، آن‌ ها رارفع کنید:

دستگاه را خاموش کنید

– دستگاه را در حالت ریکاوری روشن کنید، برای این منظور دکمه ‌های پاور و ولوم پایین را با هم فشار دهید و نگه‌ دارید تا گوشی صفحه بوت را نشان دهد که در این حالت لوگوی FASTBOOT را در بالای صفحه مشاهده می‌ کنید.

– اگر ریکاوری TWRP روی دستگاه شما نصب شده باشد، با فشردن ولوم بالا یا پایین به منوی این ریکاوری وارد شوید و با فشردن دکمه پاور، آن را انتخاب کنید.

– در منوی TWRP به قسمت Wipe بروید و آن را انتخاب و تایید کنید، سپس صفحه را از پایین به بالا سوایپ نمایید.

– پس از انجام مراحل بالا با انتخاب گزینه Reboot system گوشی خود را دوباره راه ‌اندازی کنید.

همچنین می ‌توانید از stock 3e recovery و ریبوت کردن دستگاه به منظور بازگرداندن به تنظیمات کارخانه استفاده کنید.

نکته:

راه‌ اندازی مجدد (restart)، بخصوص پس از ایجاد تغییرات سیستمی، مشکلات زیادی را برطرف می‌ کند و گاهی برای رفع بسیاری از نواقص عملکرد گوشی، فقط کافی است آن را راه اندازی مجدد کنید!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24