آیفون های 2019 همراه با پردازنده کمکی جدید عرضه می شوند پیام بگذارید

قرار است که آیفون های جدید کمپانی اپل در سال 2019 با پردازنده کمکی جدید عرضه شوند که اسم رمز گذاری شده ی این پردازنده رز می باشد.

  • نام دستگاه

رز یا R1 در جدید ترین چیپست به کار رفته برای iPhone 11 Pro Max و iPhone 11 Pro و iPhone 11 است که از نوع A13 بوده و باعث بهبود عملکرد و کارایی دستگاه اپلی شما میشود.

البته این را هم باید بگوویم که نام R1 یا رز یک نام قطعی برای این پردازنده کمکی نیست و امکان تغییر آن به نام R13 که برای افزایش شباهت به نام چیپست A13 استفاده شده باشد امری بعید نیست.

حال باید دید که پردازنده ی رز توانایی انجام چه کار هایی را دارد.

  • شباهت پردازنده کمکی رز با پردازنده سری M

Build جدیدی که در طراحی و دیزاین جدید آی او اس 13 به دست کاربران رسیده است شباهت زیاد پردازنده کمکی رز با نام دیگر T2006 را با پردازنده سری M نشان می دهد.

پردازنده های سری M از نوع حرکت سنج بوده و قادر به دریافت اطلاعات مکانی دقیق در مورد iPhone در هر محیط از فضای اطراف و حتی نقطه ای را که در آن جهت در حال حرکت هستید می باشند تا به راحتی اطلاعات کامل در مورد گوشی و مسیرتان را از طریق سیستم عامل مربوط در در اختیار شما بگذارند.

  • تفاوت پردازنده کمکی رز با پردازنده سری M

پردازنده کمکی رز از ویژگی جمع آوری اطلاعات دقیق تری برخوردار بوده و برای نمایش هرچه بهتر وضعیت و موقعیت مکانی شما و حتی دستگاه هایی را که به آن ها تگ مخصوص برای پیداشدن وصل کرده اید، از سنسور های بیشتری هم استفاده کرده است.

پردازنده رز بر خلاف پردازنده عادی به کار رفته در نسخه های قدیمی تر آیفون که تنها از سنسور های حرکت سنج، قطب نما، ژیروسکوپ، میکروفون، بارومتر و شتاب سنج استفاده می کنند، از ویژگی و سنسور های دیگری مثل IMU یا همان واحد اندازه گیری اینرسی، Bluetooth 5.1 و Ultra Wide Band در کنار سنسور ثبت حرکات و دنبال کننده های اپتیکال لنز دوربین نیز استفاده می کند.

  • تگ مخصوص وسایل

ممکن است این مشکل را داشته باشید که وسایل تان را گم کنید و یا مداوم به دنبال آن بگردید. با چیپ سخت افزاری مخصوص اپل می توانید از گم شدن وسایل تان جلوگیری کنید!.

بدین گونه گوشی هوشمند شما می تواند با جمع آوری اطلاعات از تمامی سنسور ها حتی وسایلی که به آن ها تگ مخصوص و هوشمند اپل را برای یافتن وسایل وصل کرده اید نیز پیدا کند و به این صورت از گم شدن وسایل مهم و خصوصی شما جلوگیری شود.

ویژگی های دیگر پردازنده کمکی رز AoA و AoD بوده ک به ترتیب زاویه رسیدن و زاویه رفتن می باشد و در پردازنده رز عملکرد بهتری پیدا کرده به به کمک بلوتوث 5.1 جهت یابی بهتری را تجربه خواهید کرد که امکان پیدا کردن تگ ها را نیز با کیفیت بالا برای شما ایجاد می کند.

 

برای کسب اطلاعات دقیق درباره قیمت هر محصولی از جمله خرید باتری اصل آیفون حتما به صفحه محصولات جی اس کالا مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24