احتمال عرضه سامسونگ گلکسی فولد در تعطیلات کریسمس پیام بگذارید

سامسونگ گلکسی فولد به زودی در بازار های فروش قرار خواهد گرفت!؛ خبری که پس از چندین بار به تعویق افتادن آن توسط مدیر عامل سامسونگ، دی جی کو که به دلیل شکستگی صفحه نمایش و دلایل دیگر سامسونگ گلکسی فولد را معرفی و عرضه ی کامل نمیکرد سر انجام قرار شد تا در سال جدید میلادی به همگام معرفی شود.

سامسونگ گلکسی فولد قرار است تا به عنوان اولین گوشی تاشو توسط کمپانی گوشی سازی سامسونگ معرفی شود و به همین دلیل مواجه بودن با مشکلات زیاد در مسیر ساخت یک صفحه نمایش تاشونده نباید امری عجیب و غیر عادی به نظر برسد.

  • مشکلات پس از رونمایی

دی جی کو اعلام کرد با این که 4 ماه از رونمایی رسمی سامسونگ گلکسی فولد میگذرد و این گوشی همچنان هم در دست بررسی و آزمایش میباشد، اما متأسفانه پس از دو ماه و نیم شاهد مشکلاتی در قسمت بدنه بودیم.

بدنه پس از تا شدن های بسیار میشکند و دارای خرابی های مکرر میشود که همین علت نیز دلیل تعویق در عرضه ی همگانی سامسونگ گلکسی فولد میباشد.

  • سامسونگ گلکسی فولد در دست ارتقاء است!

پس از مواجه شدن با این گونه مشکلات که در بالا برایتان بیان کردیم، متخصصان و کارشناسانی که نام آن ها مشخص نیست به بررسی و تست های دوباره روی آوردند و طراحی بخش تاشونده یا همان لولا و صفحه نمایش اصلی را ارتقا دادند.

مشکل دیگر موجود در سامسونگ گلکسی فولد جدا شدن روکش محافظ صفحه نمایش بود که به آسانی جدا میشد و حال، با انجام به روز رسانی ها دارای تعادل بیشتری شده و در جای خود باقی میماند.

خوشبختانه تمامی آزمایش ها حول گوشی سامسونگ گلکسی فولد بدون هیچ مشکلی انجام شده و در مراحل پایانی خود به سر میبرند. بخش لولای گوشی نیز دیگر آن چنان برآمدگی ندارد و با صفحه نمایشی یک پارچه رو به رو خواهیم بود.

  • چرا سامسونگ صبر نکرد؟

باید گفت اگر درست کردن چنین مشکلاتی برای سامسونگ کمتر از دو ماه وقت میخواست پس چرا سامسونگ در تولید و عرضه ی سامسونگ گلکسی فولد آن قدر عجله کرد؟.

این را هم باید بدانید که در حال حاضر که سامسونگ در حال تولید سامسونگ گلکسی فولد است، کمپانی هوآوی نیز دست به ساخت یک گوشی تاشوند با نام میت ایکس میباشد.

حتی هوآوی نیز در طراحی و تولید میت ایکس زیاده روی و عجله کرد که باعث شد تا این کمپانی تاریخ عرضه اش را به تعوبق بیندازد!.

پس میتوان گفت علت عجله سامسونگ و حتی همین حالا گرفتن زمان برای برطرف کردن مشکلات گلکسی فولد اش به دلیل آسوده خاطر بودن از عدم ارائه میت ایکس هوآوی است.

چرا که اگر میت ایکس زود تر به بازار ارائه شود ممکن است جای سامسونگ را برای رتبه اول شدن در جدول فروش و بهترین طراحی اولین گوشی فولد بگیرد!.

  • تاریخ ارائه سامسونگ گلکسی فولد

 

به احتمال زیاد گوشی سامسونگ گلکسی فولد در ماه اوت میلادی که زمان عرضه Samsung Galaxy Note 10 و 10 Plus است عرضه نخواهد شد.

سامسونگ قصد دارد تا به انجام تست های بیشتر بپردازد و گوشی را به طور کامل بررسی کند. به گفته مدیر عامل، این گوشی حتی مشکلاتی را در مرحله آزمایش ایجاد کرده است که حتی ما نیز آن را پیش بینی نکرده بودیم!. پس مسلماً برای ارائه یک گوشی با طراحی کاملاً جدید برای اولین بار توسط سامسونگ باید وقت بیشتری به آن بدهیم!.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24