اعلام اطلاعات تازه درباره سرفیس تاشوی مایکروسافت پیام بگذارید

در چند ماه گذشته، بازار گوشی های تازه وارد تاشونده بسیار در مرکز خبر ها قرار داشت. هم اکنون بعضی شرکت های سازنده ی گوشی هوشمند نیز به تولید نسخه های اولیه ای از این نوع گوشی ها پرداخته اند.

به تازگی نیز خبر های جدیدی مبنی بر تولید یک سرفیس جدید توسط شرکت مایکروسافت به بیرون درز کرده است. عکس های درز شده به خوبی نشان میدهند که مایکروسافت قرار است وارد دنیای ساخت گوشی های هوشمند شود و با یک سرفیس زیبا، کاربران را به خود جذب کند!.

این سرفیس دارای صفحه نمایش تا شدنی بوده و خبر های آن از طریق سایت Mspoweuser به بیرون درز شده که در چند ماه گذشته، شرکت HIS Markit در حال کار بر روی یک تبلت یا لپ تاپ هیبریدی با دو صفحه نمایش است.

  • اطلاعات کلی سرفیس چیست؟

این دستگاه دارای صفحه نمایش تاشو بوده و حتی قابلیت اجرای برنامه های اندرویدی را هم دارد.

صفحه نمایش دارای دو قسمت 9 اینچی بوده و نسبت تصاویر در آن 4:3 و در Windows Core OS Platform است. این بدین منظور است که سرفیس جدید مایکروسافت قابلیت دوگانه را ر رابط کاربری به نمایش میکشاند!.

سرفیس جدید مایکروسافت به طور همیشگی به شبکه هایی چون LTE و 5G در حال اتصال است. گفتنی است که بخش اصلی این سرفیس از یک پردازنده ی جدید ساخت مایکروسافت با نام Lakefield میباشد. این پردازنده اصلی از لیتو گرافی 10 نانومتری بهره میبرد.

  • صفحه نمایش

همانطور که گفتیم، این سرفیس دارای دو صفحه 9 اینچی است. این صفحه نمایش دارای رزلوشن 1440*1920 پیکسلی بوه و تراکم پیکسلی اش، چیزی در حدود 267 پیکسل به ازای هر اینچ میباشد. علاوه بر این، سرفیس جدید مایکروسافت دارای یک رابط کاربری بسیار راحت بوده که از حالت کتاب خوانی نیز پشتیبانی میکند.

  • تاریخ عرضه

هنوز تاریخ دقیقی جهت معرفی سرفیس جدید مایکروسافت به بیرون درز نکرده است؛ اما مایکروسافت پیش بینی کرده این سرفیس جدید در سه ماهه ی اول سال 2020 میلادی به بازار فروش عرضه شده و چیزی در حدود 30 الی 40 هزار نسخه فروش خواهد داشت.

  • ماجرای رقابت با اپل

به گفته ی جف لین مدیر ارشد بخش لوازم الکتریکی در شرکت HIS Markit، “اپل به احتمال زیاد به دنبال توسعه دستگاهی تاشو با سیستم عامل iPad OS در کنار پردازنده های سریع A Series خواهد بود. طرحی که به شدت شبیه به طراحی سرفیس جدید مایکروسافت است.”

علاوه بر این ها، جف لین اعلام داشت که اپل در حین ساخت آیفون های جدید خود با مشکل توسعه ی فناوری 5G مواجه است و به همین دلیل، نمیتواند زود تر از سال 2020 به ارائه ی آیپاد جدید و تاشوی خود بپردازد!. از این خبر نتیجه گیری میشود که آیفون جدید اپل حتماً از فناوری 5G در کنار صفحه نمایشی تاشو بهره خواهد برد!.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24