بررسی ویژگی های گوشی هوشمند Lava Z51 پیام بگذارید

گوشی هوشمند Lava Z51 به تازگی به عنوان محصول جدید این شرکت با نام لاوا عرضه شده که در حدودی می توان گفت شبیه به یک گوشی میان رده بسیار خوب است.

حال با ما همراه باشید تا به بررسی و بیان ویژگی های گوشی زیبای Lava Z51 بپردازیم.

  • طراحی

طراحی گوشی شبیه به نسخه های قدیمی گوشی های هوشمند بدون صفحه نمایش تمام صفحه است.

در سمت راست این گوشی به ترتیب دکمه های فیزیکی تنظیم میزان صدا بوده و در پایین آن دکمه فیزیک قفل صفحه وجود دارد. درسمت بالا و پایین گوی نیز میزان حاشیه های زیادی را مشاهده می کنیم.

در بخش پشتی گوشی نیز یک لنز دوربین به همراه فلاش LED در قابی مستطیل شکل به صورت عمودی در سمت چپ جای گرفته است.

همچنین، لوگوی لاوا در قسمت وسط بدنه پشتی مشاهده می شود. در سمت پایین و چپ بدنه پشتی اسپیکر تک کاناله به صورت سه خط افقی مستطیل شکل در کنار هم قرار دارد.

در قسمت جلویی و بالای بدنه گوشی، فلاش LED مخصوص دوربین سلفی، اسپیکر تماس و دوربین سلفی وجود دارد.

ابعاد گوشی 136 در 66.3 در 9.7 بوده و وزنی معادل با 134.9 گرم دارد. جنس بدنه  Lava Z51 از نوع پلاستیک بسیار مقاوم اما حساس به خط می باشد. پس پیشنهاد می کنیم پس از تهیه آن قاب محافظ نیز خریداری کنید.

  • صفحه نمایش

صفحه نمایش گوشی Lava Z51 از نوع لمسی خازنی با رزولوشن 960*480 پیکسلی بوده و قابلیت نمایش طیف رنگی تا حدود 16 میلی ون رنگ را دارد.

تراکم پیسکلی اش چیزی در حدود 215 پیکسل به ازای هر اینچ می شود که بریا یک گوشی میان رده رقم نسبتاً خوبی به حساب می آید.

گفتنی است که ابعاد نمایشگر این گوشی 4.5 الی 5.0 اینچ است.

  • سخت افزار

چیپست اصلی استفاده شده برای لاوا زد 51 از نوع چهار هسته ای Spreadtrum SC9832E CPU با میزان فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتز می باشد. این گوشی همچنین از استاندارد 4G نیز برخوردار است.

علاوه بر این ها، پشتیبانی از کارت حافظه خارجی تا 128 گیگابیت در کنار حافظه داخلی 8 گیگابایتی کمی فضا برای کاربر ایجاد خواهد کرد.

  • دوربین

دوربین استفاده شده در گوشی Lava Z51 دارای یک لنز با کیفیت 5 مگاپیکسلی از نوع AF بوده و تا 75 درجه بازه عکاسی به همراه گشودگی دیافراگم F/2.0 دارد.

دوربین سلفی به کار رفته نیز کیفیتی 5 مگاپیکسلی با فلاش LED و گشودگی دیافراگم F/2.2 داشته و از بازه عکاسی 83.2 درجه ای برخوردار است.

فیلم برداری دوربین اصلی از کیفیت 1080 پیکسلی یا همان HD+ پشتیبانی کرده و از قابلیت های آن Night Shot، Time Lapse و ویدئو حال آهسته است.

حالت های عکاسی نیز Real Time Boke، Smart Sleep، HDR، Burst Mode، Audio Pictures و 9 Level Filters می باشد.

  • باتری

باتری به کار رفته در لاوا زد 51 از نوع لیتیوم پلیمری بوده و ظرفیتی معادل با 2500 میلی آمپر بر ساعت دارد.

این گوشی در حالت 4G 21 ساعت، در حالت گشت و گذار در صفحات وب 8 ساعت، در حالت پخش فایل های موسیقی 28 ساعت، در حالت پخش ویدئو 6 ساعت و در حالت استند بای یا همان بیکار 271 ساعت دوام دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24