دوربین گلکسی نوت 10، قدرتمند تر از همیشه پیام بگذارید

دوربین گوشی Samsung Galaxy Note 10 یک دوربین تمام عیار است که توانسته بهترین امتیاز را از سایت DxOMark کسب کند. هر دو نسخه ی اصلی، 5G و پلاس این گوشی به دلیلی یکسان بودن در وضعیت دوربین دارای نتیجه گیری های مشابه هستند و به همین دلیل ما نیز به بررسی دوربین گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 5G می­پردازیم تا شما را با ویژگی های آن آشنا کنیم.

دوربین Samsung Galaxy Note 10 با گرفتن امتیاز 113 در صدر جدول نسبت به رقیب خود یعنی Huawei P30 PRO با اختلاف یک امتیاز قرار گرفت و در بخش عکاسی، با کسب امتیاز 118 نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد.

  • دوربین اصلی

حال بیایید کمی راجع به لنز های دوربین برایتان بگوییم؛ Samsung Galaxy Note 10 دارای پنج سنسور در قسمت پشتی به همراه سنسور اولترا واید، تله فوتو، و دو سنسور مخصوص دیگر از نوع ToF می­باشد.

دوربین اصلی کیفیت 16 مگاپیکسلی با زاویه دید 123 درجه ای را در کنار گشودگی دیافراگم f/2.2 دارد و از نوع Ultra Wide می­باشد.

دوربین دوم این گوشی کیفیت 12 مگاپیکسلی با زاویه دید 77 درجه ای را در کنار گشودگی دیافراگم f/2.4 داشته و از نوع Doul Pixel برای حالت Wide-Angle می­باشد.

دوربین سوم این گوشی از نوع Telephoto بوده و کیفیت 12 مگاپیکسلی را با زاویه دید 45 درجه ای در کنار گشودگی دیافراگم f/2.1 دارد.

دوربین سلفی این گوشی رزولوشنی 10 مگاپیکسلی و 1.3 اینچی به همراه لنز 25 میلی­متری و گشودگی دیافراگم f/2.2 دارد.

  • دوربین سلفی

به لطف وجود تراشه ی قدرتمند و افزایش گشودگی دیافراگم لنز تله فوتو در کنار افزایش عملکرد سیستم های پردازش تصویر، Samsung Galaxy Note 10 توانست امتیاز 113 را در بخش دوربین اصلی و امتیاز 99 را در بخش دوربین سلفی دریافت و به عنوان یک پرچم دار، رکورد جدیدی را ثبت کند.

  • عکاسی با گوشی Samsung Galaxy Note 10

عکس های ثبت شده توسط این گوشی شارپ و با کیفیت می­باشند و در محدوده دینامیکی بالا ثبت می­شوند.

عکاسی Samsung Galaxy Note 10 با وجود قرار گرفتن در محیط های تاریک تر باز هم به خوبی خودش ادامه دارد و تنها نقطه ضعف دوربین در نقطه ای تمام تاریک است؛ گفتن کلمه ی بد برای این بخش خوب نیست و باید گفت دوربین آنگونه که رقبایش عمل کردند عمل نکرد و عکس ها را با کمی نویز به ثبت رساند و از هوآوی پی 30 پرو شکست خورد!.

عکس های ثبت شده از سوژه توسط این گوشی در نور طبیعی روز و حتی در حالت ضد نور واقعاً عالی است و رندر های خوبی در رنگ بندی پوست دیده می­شود و کیفیت تصاویر پرتره ثبت شده خود یک پیشرفت علی به حساب می­آید. تصاویر پرتره ثبت شده در این گوشی دارای تفکیک کاملاً درست هستند و به هیچ وجه حتی با تار موی سوژه نیز ترکیب نشده و دچار اشتباه نمی­شوند؛ این در صورتی است که گوشی هوآوی پی 30 پرو در تشخیص تار موی سوژه برای حالت پرتره کمی به اشتباه می­افتد و این موضوع پس از بزرگنمایی در عکس به خوبی مشخص می­شود.

Samsung Galaxy Note 10 در بخش فیلم برداری امتیاز 101 را کسب کرد؛ این به این دلیل است که تصاویر در فیلم برداری های 4K انجام شده کیفیت بسیار خوبی داشته، جزئیات را در سطح بالا ثبت کرده، رنگ ها واضح اند و در گستره دینامیکی وسیعی قرار دارند.

  • ویژگی دیگر دوربین گوشی Samsung Galaxy Note 10

از ویژگی های دیگر دوربین گوشی Samsung Galaxy Note 10 فوکوس خودکار، ردیابی سوژه در حال حرکت یا همان Tracking Focus، زوم بر روی صدا یا همان Zoom In Mice به منظور حذف صدا های اطراف و تمرکز بر روی صدای انتخاب شده، Live Focus، بهبود عملکرد افکت بوکه و محو پس زمینه، ثبت صدای شفاف تر در حین فیلم برداری به وسیله ی قابلیت Audio Zoom، HDR و بسیاری از ویژگی های دیگر می­باشد.

امتیاز ثبت شده برای دوربین سلفی در سایت DxOMark، 99 است که با این امتیاز Samsung Galaxy Note 10 توانست تا بالاترین امتیاز را که قبلاً از آن زنفون 6 ایسوس بود گرفته و برای خود ثبت کند!.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24