رندر کیس و خبر های گوشی هوشمند و جدید پیکسل XL 4 پیام بگذارید

چند روز پیش خبری در مورد یک سری تصاویر پخش شده توسط خود گوگل درباره ی رندر کیس گوشی جدید اش، یعنی Pixel XL 4 منتشر شد. گوگل با این کار به نوعی سنت شکنی کرده و برای اولین بار است که پیش از معرفی گوشی ها به پخش عکس های رندر از آن گوشی پرداخته است!.

این تصاویر 360 درجه ای و با کیفیت توسط تیم طراحی گوشی Pixel XL 4 در شبکه اجتماعی توئیتر به اشتراک گذاشته شده اند و کیفیت بالای آن ها، نشان دهنده ی طراحی زیبای گوشی Pixel XL 4 می­باشد.

  • طراحی

برخلاف دیگر پرچم دار ها، گوگل از حفره ی ناچ استفاده نکرده و همچنان سطح بالای صفحه نمایش را برای دوربین، اسپیکر تماس و دیگر حسگر ها حفظ کرده است. صفحه نمایش در دیگر  قسمت های دستگاه به غیر از بخش بالایی، بسیار نزدیک به لبه بوده و نسبت سطح آن بالا است.

در سمت راست این گوشی دکمه های فیزیکی صدا بوده و در بالای آن دکمه سفید رنگی وجود دارد که احتمال می­دهیم دکمه پاور باشد.

لوگوی G نیز در پشت گوشی و در قسمت پایینی جای گرفته است و در قسمت بالای این گوشی، دو لنز دوربین به صورت افقی بوده که در پایین آن ها فلاش LED و در بالای آن ها، حفره ای مربوط به فوکوس لیزری خودکار قرار گرفته است. دوربین ها به همراه فلاش در یک قاب مربعی شکل و کمی برآمده از سطح بدنه، در سمت چپ گوشی هستند.

همچنین گوگل برای اولین بار است که دست به تغییر در طراحی اش زده و از ماژول دوگانه استفاده کرده است و هیچ حسگر اثر انگشتی نیز در طراحی گوشی دیده نمی­شود!.

  • صفحه نمایش

صفحه نمایش Pixel XL 4 از نسخه ی قبلی اش یعنی Pixel XL 3 به میزان 0.15 اینچ کوچک تر بوده و اندازه ای 6.25 اینچی دارد.

با اینکه ابعاد صفحه نمایش کمی کاهش یافته است اما باید گفت این صفحه نمایش در مقایسه با XL 3 دارای کشیدگی بیشتر و ابعادی در حدود 75.2 * 8.2 * 160.4 نسبت به ابعاد 7.9 * 76.7 * 158 می­باشد. متأسفانه خبر های بیشتری راجع به کیفیت صفحه نمایش وجود ندارد.

  • دوربین

به احتمال زیاد دوربین گوشی Pixel XL 4 دارای یک لنز با کیفیت 16 مگاپیکسلی از نوع تله فوتو باشد و به غیر ازدوربین اصلی این گوشی، وجود یک سنسور سه بعدی ToF بسیار قدرتمند تر از یک سنسور زاویه عریض نیز احتمال بعیدی نخواهد بود.

علاوه بر این ها طراحان بیان کرده اند که استفاده از ماژول مربعی شکل برای لنز ها در بالای گوشی، تا حدی موجب افزایش ضخامت گوشی در قسمت بالایی شده است. اما تا هنگامی که زمان عرضه Pixel XL 4 به صورت رسمی نرسد، نمی­توانیم نظری راجع به ضخامت این گوشی بیان و یا آن را با دیگر گوشی های پرچم دار مقایسه کنیم.

  • دوربین سلفی

در قسمت بالایی صفحه نمایش دو دوربین سلفی وجود دارد که به گفته ی خبر ها، دارای قابلیت هایی نظیر سنسور تشخیص چهره سه بعدی و سنسور تشخیص حرکت دست می­باشند.

  • سخت افزار و نرم افزار

این گوشی به تراشه Snapdragon 855 با 6 گیگابایت RAM و 128 گیگابایت حافظه داخلی جهت ذخیره سازی فایل ها مجهز شده تا تجربه کاربری فوق العاده ای را برایتان ایجاد کند!.

تاریخ عرضه Pixel XL 4 به احتمال زیاد مهر ماه امسال در مراسم سالانه ی توسعه دهندگان گوگل می­باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24