رونمایی ازگوشی ویوو Z1 پرو پیام بگذارید

ویوو از سری خانواده Z خود، به نام Z1 پرو را رونمایی کرد

امروزه کمپانی ها به سمت تولید گوشی ها قدرتمند و در عین حال ارزان قیمت رفته اند، ویوو هم یکی از همین کمپانی ها است که  گوشی هوشمند ویوو Z1 پرو را معرفی کرده است.

این گوشی میان رده ای با قیمتی مناسب که دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعت و دوربین سه گانه است.

بررسی گوشی هوشمند ویوو Z1 پرو

نمایشگر بزرگ : گوشی میان رده ای جدید Z1 پرو به نمایشگر 6.53 اینچی و از نوع LCD با رزولوشن FHD+ (1080 در 2340 پیکسل) و پنل IPS مجهز شده است. در گوشه سمت چپ و بالای نمایشگر های Z1 پرو شاهد حفره ای هستیم که دوربین سلفی درون آن قرار گرفته است؛ گرچه ویوو تلاش کرده تا بیشترین استفاده را از نمایشگر ببرداما همچنان حاشیه باریکی در پایین نمایشگر در نظر گرفته شده است.

دوربین اصلی و سلفی 

حفره بالای نمایشگر جایگاه دوربین 32 پیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگمF/2.0  است.

مجموعه دوربین های اصلی  سه گانه شامل سنسور های 16 مگا پیکسلی (F/1.78) در کنار 8 مگاپیکسلی (F/2.2)  با لنز فوق عریض و در نهایت یک حسگر 2 مگا پیکسلی(F/2.4) برای عمق سنجی هستند.

* در خصوص دوربین اصلی این گوشی از لنز ها با مگا پیکسل بالایی که این روز ها در بین گوشی های هوشمند باب شده است، بهره نمی برد اما دوربین سلفی این گوشی در حد بسیار خوبی است.

باتری پر ظرفیت 

یکی از مهم ترین نقاط قوت این گوشی، باتری پرظرفیت آن است، باتری ای با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی که حتی در گوشی های پرچم دار هم دیده نمی شود.

برای ویووZ1 پرو یک شارژر سریع 15 واتی در نظر گرفته شده و علاوه بر این می شود از گوشی به عنوان پاور بانک استفاده کرده وسایر گوشی ها وگجت های دیگر را شارژ نمود.

سخت افزاری قدرتمند و راضی کننده 

ویوو Z1 پرو مشابه با Z5X اما با دوربین سلفی و چیپست متفاوت است.

قلب تپنده میان رده جدید از پردازنده اسپندراگون 712 (ده نانومتر هشت هسته ای) بهره می برد که رم 4 یا 6 گیگا بایتی به همراه 64 یا 128 گیگا بایت حافظه داخلی با آن همراه شده است؛ ضمنا اگر به حافظه بیشتری نیاز دارید، با استفاده از کارت حافظه Micro SD تا 256 گیگا بایت به آن بیفزایید.

ویوو همچنین قابلیت های پیشرفته دفع حرارت و حالت توربو ویژه گیمینگ را هم برای گوشی خود درنظر گرفته است.

حالت (Ultra Game mode) هم صدای فراگیربهبود یافته و باز خوری های ویژه گیمینگ را در حین بازی ها فعال می کند. همچنین این گوشی به قابلیت تغییر صدای کاربر مجهز شده که در بازی هایی از جمله پابجی موبایل می تواند به کار گیمر ها بیاید.

در کنار تمامی این این قابلیت ها می توان مجهز بودن به حسگر اثر انگشت در پشت گوشی را نیز در مورد آن عنوان کرد.

قیمت مقرون به صرفه 

ویووZ1 پرو با اندروید پای به همراه رابط کاربری اختصاصی از 19 تیر روانه بازار می شود؛ رنگ های این گوشی شامل مشکی، مشکی آیینه ای و آبی است، در این بین مهم ترین نکته مثبت این گوشی هم قیمت آن است، ویوو تنها قیمت 190 یورو را برای این گوشی قدرتمند در نظر گرفته است که مزیت رقابتی برای آن به حساب می آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24