سامسونگ تبلت 8 اینچی گلکسی تب A مدل 2019 را معرفی کرد پیام بگذارید

نسل جدید تبلت های سامسونگ به حالت Home Kids مجهز شده است بنابراین والدین می توانند بدون نگرانی آن را در اختیار فرزندان خود قراردهند و به راحتی آن را حمل و نقل کنند زیرا فقط 345 گرم وزن دارد.

امروزه تبلت های 7 یا 8 اینچی نسبت به گذشته از محبوبیت کمتری در بین کاربران برخوردار هستند زیرا گوشی های هوشمندی که نمایشگرهای بزرگ دارند، جایگزین آنها شده اند.

تبلت گلکسی تبA، مجهز به دو دوربین است، یکی 2 مگا پیکسلی در پنل جلویی و دومی 8 مگا پیکسلی در پنل پشتی می باشد. به علاوه به عنوان دستگاهی که باطری آن طول عمر خوبی دارد، شناخته میشود زیرا باطری آن 5100 میلی آمپرساعتی است.

تبلت جدیدی که سامسونگ در سال 2019 از آن رونمایی کرد، دارای نمایشگر WXGA TFT با رزولوشن 1280 در 800 و نسبت تصویر 16 به 10 می باشد و ازپردازنده ی 4 هسته ای 2گیگا هرتزی با تراشه ی اسنپدراگون 429، حافظه ی داخلی 32 گیگابایتی و حافظه ی رم 2 گیگا بایتی برخوردار است. همچنین برای افزایش حافظه ی داخلی دستگاه تا 512 گیگابایت، می توان از کارت میکرو اس دی استفاده کرد.

شرکت سامسونگ نسل جدید تبلت خود را همراه با اشتراک ها ی رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد تا آنهارا به خرید این دستگاه ترغیب کند.

برساس برنامه ریزی هایی که این شرکت برای فروش تبلت جدید خود در نظر گرفته است، امیدواریم بتواند فروش خوبی را تجربه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24