سونی به دنبال تولید موبایل منعطفی با نمایشگر رول شونده پیام بگذارید

همانطور که مطلع هستید شرکت سامسونگ هنوز تاریخ دقیق عرضه گلکسی فولد را اعلام نکرده است و برای عرضه آن با مشکلاتی روبه رو شد. همچنین ورود گوشی میت ایکس به بازار توسط شرکت هوآوی به تعویق افتاد.

تمامی کاربران منتظر عرضه و به بازارآمدن گوشی های  جدید سامسونگ و هوآوی هستند.  در حالی  که طبق اخبار جدید،  شرکت سونی برای تولید محصول تاشوی خود در حال تلاش است.

شکل ظاهری

بر اساس شنیده ها، شرکت سونی از طراحی خاصی باعنوان طراحی حلزونی استفاده کرده است. به این صورت که قسمتی از نمایشگر داخل دستگاه رول می شود و زمانی که خواستید از دستگاه استفاده کنید می توانید صفحه را بالا بکشید.

مشخصات فنی

انتظار می رود که این دستگاه جدید از باتری 3220 میلی آمپری و دوربینی که قابلیت زوم خوبی دارد، بهره مند شود. به علاوه ممکن است از اسنپ دراگون 855 و مودم اسنپ دراگون X50 5G استفاده کند.

طراحی رول شونده، این محصول را با مشکلاتی رو به رو می کند و آن را در معرض گرد و غبار قرار می دهد. این دقیقا همان موضوعی است که سامسونگ  را برای عرضه ی گلکسی فولد دچار مشکل کرد.

با اینکه شرکت سونی وضعیت چندان مطلوبی نسبت به رقبای خود ندارد، اما از تلاش خود دست نمی کشد و می توان گفت محصول جدید آن تا اواخر دسامبر 2019 یا اوایل 2020 آماده عرضه می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24