شایعه استفاده Huawei mate 30 lite از تراشه Kirin 810 پیام بگذارید

آنچه در این مطلب میخوانید:

اخیراً تصاویری مبنی بر آخرین گوشی تولید شده و در دست آَزمایش هوآوی، با نامHuawei mate 30 lite منتشر شده و ساختمان کلی این گوشی را بر ملا کرده است. اکثر خبر های منتشر شده از این گوشی نیز بیشتر بر طبق یک منبع خبر ناشناس اما موثق بوده و با این حال، واجب دانستیم تا آن ها را با اطلاع شما رسانیم.

Huawei mate 30 lite که زمان عرضه اش، در کنار دو گوشی دیگر Mate 30 و Mate 30 Pro بود، حال قرار است در زمانی زودتر از دو نسخه ی دیگر و احتمالاً، با نام دیگری در بازار چین ارائه شود.

تمام این اتفاقات در حالی است که هوآوی تحت تحریم آمریکا نیز قرار داشته و با این وجود، سعی در به فروش رساندن این گوشی قدرتمند دارد.

  • سخت افزار

خبر اصلی موجود برای این گوشی در قسمت تراشه به کار رفته است؛ تراشه این گوشی از نوع Kirin 810 بوده و دارای هشت هسته می­باشد که تمام آن ها را با جزئیات بیان می­کنیم.

دو هسته اول، از نوع Cortex-A76 با سرعت کلاک یا همان فرکانس 2.27 گیگاهرتز بوده و شش هسته دیگر، از نوع Cortex-A55 با انرژی پایین تر و سرعت کلاک 1.88 گیگاهرتز می­باشند.

علاوه بر این، پردازنده گرافیکی به کار رفته برای Huawei mate 30 lite از نوع Mali-G52 خواهد بود که در مقایسه با رقبا در حالت Lite، قابل قبول به نظر می­رسد؛ این پردازنده قابلیت اجرای تمام بازی ها حتی بازی های سنگین با تنظیمات گرافیکی متوسط رو به بالا را داشته و سرعت خوانایی اطلاعات آن بالاست.

همچنین، Huawei mate 30 lite دارای هوش مصنوعی بوده که از طراحی معماری DaVinci بهره مند است.

  • صفحه نمایش

Huawei mate 30 lite از یک صفحه نمایش تمام صفحه بهره برده است و دارای یک حفره در قسمت گوشه صفحه نمایش جهت دوربین می­باشد. به گفته منابع متفاوت، این گوشی دارای صفحه نمایشی به اندازۀ 6.4 اینچ با رزولوشن Full HD+، یعنی 2310 در 1080 پیکسل از نوع IPS LCD خواهد بود.

در قسمت پشتی گوشی، در وسط آن یک مکان مربع شکل برای چهار دوربین اصلی جای گرفته است و در پایین آن، جایگاه حسگر اثر انگشت دایره ای شکل به چشم می­خورد.

درسمت راست گوشی، دکمه های فیزیکی قفل و تنظیم صدا وجود داشته و در سمت دیگر، محل اسلات سیم کارت به چشم می­خورد.

گوشی Huawei mate 30 lite در نسخه 128 گیگابایتی، با حافظۀ رم های متفاوت 6 و 8 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

باتری این گوشی 4000 میلی­آمپر بوده و با جدید ترین گوشی های در حال تولید برای رقابت برابری می­کند!؛ همچنین، شارژر موجود برای این گوشی 20 واتی بوده که از نوع شارژ سریع نیز می­باشد.

با وجود تمام قابلیت های جذاب گفته شده برای Huawei mate 30 lite، باید گفت هم چنان خبری از تاریخ دقیق عرضه این گوشی به بازار معلوم نشده است؛ طبق گفته سازندگان و مدیران ارشد شرکت هوآوی، این گوشی هم چنان در فاز آزمایش به سر می­برد.

با توجه به گفته ها، انتظار می­رود تا گوشی Huawei mate 30 lite در دو یا سه ماه آینده، به طور رسمی روانه بازار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24