معرفی اپلیکیشن های استعلام و پرداخت عوارض آزاد راه ها پیام بگذارید

اپلیکیشن های استعلام و پرداخت عوارض آزاد راه ها، راه هایی جدید برای کاهش ترافیک موجود در آزاد راه ها به هنگام تعطیلات و دیگر زمان ها است.

حال به بیان چندین برنامه و راه کار جهت استعلام و پرداخت عوارض آزاد راه ها می­پردازیم.

  • اپلیکیشن تاپ

این اپلکیشن انتخاب ساده و راحتی برای پرئاخت عوارض آزاد راه ها می­باشد. همچنین علاوه بر پرداخت ئ استعلام کار های دیگر همچون انتقال وجه، خرید بیمه، خرید بلیط هواپیما و دیگر کار ها را نیز یک جا انجام می­دهد.

شما باید در ابتدا شماره تلفن همراه خود را به منظور دریافت پیامک فعال سازی به اپلیکیشن تاپ داده و پس از تأیید شماره تلفن و وارد شدن به برنامه، شماره پلاک ماشین تان را وارد کنید. در ادامه می­توانید عوارض معوق را به اضافه ی عوارضی که هم اکنون قصد پرداخت آن را دارید نیز مشاهده کنید.

  • اپلیکیشن کی پاد

این اپلیکیشن توسط بانک پاسارگاد معرفی شده است. کی پاد مانند اپلیکیشن تاپ، قابلیت های اضافه تری مانند یک کیف پول برای کاربران به ارمغان می­آورد. کی پاد بر روی سیستم عاملAndroid  و IOS قابل نصب است.

این اپلیکیشن حجم کمتری نسبت به اپلیکیشن های دیگر دارد و 9.6 مگابایت است.

اگر از کی پاد استفاده کنید حجم اینترنت تان کمتر کاسته می­شود. جهت وارد شدن به اپلیکیشن کی پاد لازم است تا به ثبت پلاک ماشین خود بپردازید. برای این کار باید نام و نام خانوادگی و شماره شبا حسبا مورد نظر خود را وارد کنید.

ویژگی بد موجود در این اپلیکیشن نیاز به تأیید پیامکی در هربار ویرایش اطلاعات است. علاوه بر این با تأیین شماره شبای یک حساب، دیگر نمی­توان از حساب های دیگر برای پرداخت عوارضی اقدام کرد.

شما می­توانید قسمت کیف پول این برنامه را با هر میزان پول شارژ کنید و به سراغ عوارضی اتوبان ها بروید.

  • اپلیکیشن دیجی پی

برنامه ی دیگر جهت استعلام و پرداخت عوارض آزاد راه ها اپلکیشن دیجی پی است. از طریق این برنامه می­توانید کیف پول خود را شارژ و بسته ی اینترنتی تهیه کنید. ویژگی بد موجود در دیجی پی این است که در هر بار ورود باید دوباره شماره پلاک خود را وارد کنید. این برنامه نمی­تواند مسیر ابتدا و انتها را گرفته و عوارضی مورد نظر شما را پیدا کند؛ پس لازم است به طور دستی مسیر هایی که عبور کرده اید را به برنامه بدهید.

با دیجی پی نمی­توان عوارض قبلی که پرداخت نکرده اید را حسبا کنید و باید عوراض را قبل از ورود به آزاد راه پرداخت کرده باشید!.

  • اپلیکشین اتول یار

این اپ تنها استعلام و پرداخت عوارض آزاد راه ها را در اختیارتان می­گذارد. شما می­توانید با وارد کردن شماره پلاک خود عوارضی آزاد راه هایی که طی  روز آینده قصد عبور از آن ها را دارید را پرداخت کنید!. در ابتدای ورود به برنامه، اتول یار هزار تومان به شما جایزه می­دهد.

اتول یار قابلیت پرداخت عوارضی را که قبلاً از آن عبور کرده اید ندارد.

  • سایت NS Pay

به وسیله ی مرور گر خود به سایت nspay.ir مراجعه کنید. این سایت به طور اختصاصی و فقط برای پرداخت عوارضی در نظر گرفته شده است. ان اس پی متعلق به شرکت توسن که زیر مجموعه ی وزارت راه و شهر سازی است می­باشد.

دسترسی به سایت راحت است؛ ابتدا شماره تلفن همراهتان را وارد کنید و پس از دریافت تأییدیه کد ملی خود را وارد کنید. سپس شماه پلاک ماشین و نوع ماشین را در سیات وارد کنید تا سایت آن را برای همیشه برایتان ذخیره کند و در صورت نیاز به آن دسترسی آسان داشته باشید.

دو حالت پرداختی در این سایت وجود دارد. یکی اینکه شما مبدأ و مقصد را وارد کنید و سایت تعداد عوارضی ها را نشان دهد تا به سامانه پرداخت منتقل شوید.

دوم این که شما تا یک سال به سایت اجازه دهید تا در هر عبور از عوارضی به طور خودکار مبلغی از حساب تان کسر گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24