معرفی و بررسی ویژگی های گوشی هواوی اینجوی 10 پلاس پیام بگذارید

گوشی هواوی اینجوی 10 پلاس در تاریخ سپتامبر سال ۲۰۱۹ موجود شد و در همان ماه به کاربران عرضه گردید. این گوشی زیبا و جذاب دارای طراحی بسیار زیبا بوده و در همان ابتدا به دلیل قابلیت های بسیار اش نظر کاربران را جلب کرده است.

هم اکنون با ما همراه باشید تا به بررسی ویژگی های گوشی هواوی اینجوی 10 پلاس با ما همراه باشید.

  • طراحی

در سمت راست گوشی دکمه های فیزیکی تنظیم صدا و دکمه فیزیکی قفل صفحه در پایین آن وجود دارد و در سمت پایین نیز اسپیکر تک کاناله و پورت شارژر از نوع سریع در کنار میکروفون تماس قرار گرفته است.  صفحه نمایش نیز حالت تمام صفحه به خود گرفته و حسگرها به بالایی ترین بخش بدنه منتقل شده اند. دوربین نیز به صورت پاپ آپ در گوشی ظاهر شده است.

در بالای بدنه پشتی و در قسمت چپ آن سه عدد لنز دوربین بسیار قوی به صورت عمودی در یک قاب مستطیل شکل در کنار هم قرار گرفته اند و همچنین فلاش ال ای دی در پایین این سه لنز دوربین قرار دارد؛ همچنین در قسمت زیرین فلاش ال ای دی کیفیت دوربین ها و استفاده از هوش مصنوعی به صورت نوشته حک شده است.

حسگر اثر انگشت نیز در این گوشی وجود داشته اما متاسفانه همانند دیگر گوشی های پرچمدار به درون صفحه نمایش منتقل نشده است و مکان آن در قسمت پشتی و بالای بدنه در یک قاب دایره ای شکل می باشد. همچنین لوگوی نام هواوی در قسمت پایین و چپ این گوشی هم تراز با دوربین به صورت عمودی حک شده است.

ابعاد گوشی 163.5*77.3*8.8 میلی‌متر بوده و وزنی معادل بار در 163.5 گرم دارد. گوشی همچنین از قابلیت دو سیم کارت از نوع نانو سیم یکی از آنها قابلیت فعال بودن دارد و به بیان دیگر به منظور استفاده برای حافظه داخلی به کار گرفته می شود که تا ۱ ترابایت قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی را دارد.

همچنین بخوانید: انتخاب بهترین پاوربانک شیائومی

  • صفحه نمایش

نمایشگر گوشی هواوی اینجوی 10 پلاس از نوع لمسی خازنی و با پنل IPS LCD بوده که قابلیت نمایش طیف رنگی به میزان ۱۶ میلیون رنگ را دارد. همچنین ابعاد صفحه نمایش 6.59 اینچ بوده که رزولوشن آن نیز ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل می باشد. علاوه بر این ها نسبت صفحه نمایش نیز 19.5:9 و نسبت سطح صفحه نمایشگر به بدنه 84.3 درصد می باشد که برای همچین گوشی هوشمند و پرچم داری عدد خوبی به حساب می آید.

علاوه بر اینها تراکم پیکسلی صفحه نمایش نیز چیزی در حدود ۳۹۱ اینچ به ازای هر اینچ می‌شود و این برای این گوشی بسیار خوب است.

  • دوربین

دوربین گوشی هواوی اینجوی پلاس لنز ۴۸ و ۸ و ۲ مگاپیکسلی داشته و از قابلیت‌های آن فوکوس خودکار به همراه تشخیص فاز در کنار تصویر برداری فوق عریض و سنسور تشخیص عمق تصویر می باشد. همچنین فیلم برداری ۱۰۸۰ پیکسلی با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه از قابلیت های دیگر این سه لنز دوربین می باشد.

دوربین سلفی نیز کیفیتی ۱۶ مگاپیکسلی داشته و دیافراگم آن ۲.۲ می باشد که از قابلیت مکانیزم بالا جهنده به صورت پاپ آپ برخوردار است.

  • سخت افزار

چیپ اصلی این گوشی از نوع Hisilicon Kirin 710F با لیتوگرافی ۱۲ نانومتری بوده و در کنار آن هشت هسته پردازشی دیگر که چهار تای آن Cortex-A73 و چهار تای دیگر از نوع Cortex-A53 است. حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی در کنار میزان حافظه رم ۴ و ۶ و ۸ گیگابایتی نیز از قابلتی های دیگر گوشی هواوی اینجوی 10 پلاس است. از ویژگی های سخت افزاری دیگر حسگرهای شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب نما، هات اسپات، رادیو، usb از نوع تایپ سی ورژن ۲.۰، بلوتوث ۴.۲ و غیره می باشد.

  • باتری

باتری استفاده شده در این گوشی از نوع غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت بوده و از شارژر سریع باتری ۱۰ واتی نیز پشتیبانی می کند که شارژ گوشی را واقعاً سریع می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24