معرفی و بررسی گوشی جدید موتورلا One Zoom پیام بگذارید

چندی پیش خبر معرفی و عرضه گوشی جدید موتورلا One Zoom در ماه سپتامبر میلادی 2019 داده شد. این گوشی بسیار قدرتمند در طراحی و رنگبندی واقعاً جذابی عرضه شده تا دل عاشقان عکاسی را هم بدست آورد!.

موتورلا One Zoom تنها یک گوشی هوشمند مناسب جهت عکاسی نیست!. این گوشی از چنان قابلیت هایی شکل گرفته است که چشم هر بیننده ای را به خودش جلب می کند.

هم اکنون با ما همراه باشید تا به بررسی و معرفی ویژگی های گوشی هوشمند موتورلا One Zoom بپردازیم.

  • طراحی

موتورلا One Zoom د سمت راست خود میزبان دکمه های فیزیک تنظیم صدا به همراه دکمه قفل صفحه در پایین آن می باشد.

در قسمت پشتی نیز چهار لنز دوبین به صورت مربع شکل دور هم جمع شده و در پایین آن ها لوگوی موتورلا به چشم می خورد؛ تمامی این موارد ذر شده همگی در قابی مستطیل شکل و کمی برآمده از سطح گوشی در قسمت میانی و بالای موتورلا One Zoom جای گرفته اند. در سمت چپ این دوربین ها فلاش LED نیز وجود دارد.

صفحه نمایش حالت ناچ مانند داشته و بسیار شبیه به دیگر گوشی های پرچم دار تولید شده از کمپانی های دیگر به منظور افزایش میزان سطح صفحه نمایش به بدنه است.

خطوط آنتن دهی نیز در طراحی گوشی به ظرافت به تمام معنایی به کار رفته و گوشی را بیش از پیش خاص کرده است. ابعاد گوشی موتورلا 158*75*8.8 بوده و وزن آن معادل با 190 گرم می باشد.

ساختار جلوییی بدنه از شیشه بوده و در قسمت پشتی نیز شیشه ای با محافظ گوریلا گلس 3 با فریمی از جنس آلومینیوم داریم. موتورلا وان زوم همچنین دارای استاندارد جهت ورود گرد و غبار و ذرات آب به داخل است.

  • صفحه نمایش

صفحه نمایش از نوع لمسی خازنی با پنل Super AMOLED بوده و قابلیت نمایش طیف رنگی تا حدود 16 میلیو ن رنگ را دارد. ابعاد نمایشگر موتورلا One Zoom 6.39 اینچ با نسبت تصویر 19.5:9 و رزولوشن 2340 در 1080 پیکسلی است. همچنین، تراکم پیکسلی صفحه نمایش 403 پیکسل به ازای هر اینچ بوده و نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود 84.6 درصد می باشد.

موتورلا برای صفحه نمایش وان زوم از محافظ با نام Panda King Glass بهره گرفته است.

  • سخت افزار

چیپ اصلی موتورلا One Zoom از نوع Qualcomm SDM675 Snapdragon 675 با لیتوگرافی 11 نانومتری و هشت هسته کمکی از نوع کریو گلد و کریو سیلور است. پردازنده گرافیکی به کار رفته در موتورلا نیز ازنوع Adreno 612 بوده و با قابلیت هایی چون GPS، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورتی، دو سیمکارت، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، جک 3.5 میلی متری صدا، 4 گیگابایت RAM، سیستم عامل اندروید 9.0 پای، حسگر اثر انگشت درون صفحه ای و غیره بهترین تجربه کاربری را برایتان به ارمغان می آورد.

همچنین بخوانید: نحوه شارژ اولیه گوشی

  • دوربین و باتری

دوربین اصلی این گوشی دارای 4 لنز با کیفیت های 48+8+16+5 بوده و از فیلم برداری 2160 پیکسلی نیز پشتیبانی می کند.

دوربین سلفی موتورلا وان زوم هم دارای کیفیت بالای 25 مگاپیکسل است و گشودگی آن 2.0 می باشد.

باتری موجود در موتورلا One Zoom از نوع غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر بر ساعت است و همراه آن شارژ باتری سریع 15 واتی نیز وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24