معرفی و بررسی گوشی میان رده Huawei Honor 9X پیام بگذارید

در ماه گذشته، گوشی معروف و میان رده ی Huawei Honor 9X وارد بازار های فروش در هند شد. این گوشی جذاب و خوش رنگ با طراحی کاملاً جدید در عرصه گوشی های هوشمند، تمامی نظر ها را به خود جلب کرده است!.

تمامی اطلاعات موجود در این مطلب گفته های شرک هوآوی بوده و هم اکنون نیز به معرفی ویژگی های جذاب Huawei Honor 9X خواهیم پرداخت.

  • طراحی

Huawei Honor 9X دارای یک بدنه ی زیبا و به وزن 206 گرمی است که ابعادی 163.1*77.2*8.8 میلی متری دارد. این گوشی دارای صفحه نمایش تمام صفحه بوده و اسپیکر تماس را در بالایی ترین قسمت صفحه جای داده است. حال شاید برایتان جالب باشد که محل دوربین سلفی چه میشود؟؛ آیا این گوشی دارای دوربین درون صفحه ای است؟.

در جواب به شما باید بگوییم خیر دوربین درون صفحه ای در یک گوشی میان رده امری غیر عادی است!؛ این گوشی در قسمت بالایی خود علاوه بر محفظه تعویض سیم کارت، دارای بخش کشویی مخصوص برای دوربین سلفی است و مادامی که شما وارد بخش دوربین سلفی شوید کشوی آن در کسری از ثانیه باز میشود!.

همچنین کلید پاور به عنوان حسگر اثر انگشت نیز برایتان عمل میکند. کاری که قبل ها فقط گوشی های Sony آن را انجام میدادند.

در سمت راست Huawei Honor 9X دکمه های تعویض صدا به همرا کلید پاور بوده و در قسمت پایینی بدنه به ترتیب اسپکیر تک کاناله، پورت شارژر Type-C، میکروفون تماس و جک 3.5 میلی متری صدا قرار دارد.

در سمت پشتی این گوشی، قسمت چپ و بالای بدنه دو لنز دوربین به همراه فلاش LED به صورت عمودی در قابی خمیده شکل در کنار هم جمع شده اند.

  • صفحه نمایش

این گوشی دارای صفحه نمایشی از نوع LTPS IPS LCD به ابعاد 6.59 اینچ با رزولوشن 2340*1080 پیکسل است. همچنین این صفحه نمایش قابلیت پشتیبانی نمایش تا 16 میلیون رنگ را نیز دارد.

باید گفت که بازی، تماشای ویدئو و انجام هر گونه کار با چنین صفحه نمایش تمام صفحه و بسیار جذاب کار راحتی است و شما را از شر وجود ناچ نیز خلاص میکند!.

  • سخت افزار و نرم افزار

حال به بخش تست این گوشی میپردازیم. در ابتدا باید گفت Huawei Honor 9X دارای چیپستی از نوع HiSilicon Kirin 810 با لیتوگرافی 7 نانومتری در کنار هشت هسته پردازشی است. پردازنده گرافیکی این گوشی نیز Mali-G52 بوده و برای یک گوشی میان رده عدد بالایی است.

پس از انجام یک سری بازی و در رأس آن ها PUBG، گوشی اصلاً زیاد داغ نشد و به بهترین شکل و بدون هیچ گونه لگ به کار خود ادامه داد.

Huawei Honor 9X در دو نسخه با حافظه RAM 4 و 6 گیگابایتی و حافظه خارجی تا 512 گیگابایت پشتیبانی میکند و در کنار اندروید 9.0 پای ارائه میشود.

  • دوربین

این گوشی دارای دو لنز دوربین اصلی  با کیفیت 48+2 مگاپیکسلی است. لنز دوم  وظیفه تشخیص عمق داشته و لنز اصلی، قابلیت فیلم برداری در کیفیت 1080 پیکسلی با سرعت 30 فرم بر ثانیه را دارد.

دوربین سلفی نیز از کیفیتی 16 مگاپیکسلی برخوردار بوده و با همان کیفیت دوربین اصلی قابلیت فیلم برداری را دارد.

  • باتری

Huawei Honor 9X دارای باتری با قدرت بالای 4000 میلی آمپر بر ساعت است که از شارژر سریع 10 واتی نیز پشتیبانی میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24