معرفی گوشی هوشمند و جدید نوبیا Red Magic 3s پیام بگذارید

با سلام. امروز قرار است تا به بررسی و معرفی عمومی گوشی هوشمند و جدید نوبیا Red Magic 3s بپردازیم و شما را با نقاط قوت و ضعف آن آشنا سازیم.

  • شرکت ZTE

ZTE شرکت تجهیزات مخابراتی در چین است که دارای محصولاتی چون تلفن های همراه، تبلت، ساخت تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری در کنار خدمات دهی به فراهم کنندگان و همچنین بنگاه های خدمات مخابراتی است که از سال 1985 که حدوداً 34 سال پیش می شود بنا نهاده شده است.

  • طراحی گوشی نوبیا

این گوشی دارای طراحی کاملاً متمایز از دیگر گوشی های تولید شده توسط کمپانی های دیگر است و همین باعث جذاب تر شدن و قابلیت تشخیص بهتر گوشی می شود. ابعاد گوشی 171.7*78.5*9.7 میلی متر است و وزن آن 215 گرم می باشد.

صفحه نمایش بسیار نزدیک به حالت تمام صفحه بوده و دوربین سلفی درون یک حفره دایره ای کل در قسمت چپ و بالای صفحه نمایش جای گرفته است.

این گوشی از فن خنک کننده درونی نیز برخوردار بوده تا به هیچ وجه در حین بازی دستان شما داغ نشوند!.

در بالا و پاییین قسمت جلویی بدنه نیز یک فرو رفتی با شمایل زیبا وجود دارد که تصاویر مشاهده می کنید حسگر مجاورت در قسمت بالا در این بخش قرار می گیرد.

در سمت راست نوبیا Red Magic 3s دکمه های فیزیکی کنترل میزان صدا و در پایین آن دکمه فیزیکی قفل صفحه وجود دارد.

دو پورت صدا نیز در سمت راست و چپ این گوشی مخصوص گیمینگ قرار گرفته اند تا تجربه بازی را به صورت عالی برای تان فراهم کنند.

پورت شارژر نیز در قسمت پایینی و بالای بدنه سمت راست نیز دکمه حالت سکوت که همانند گوشی های اپل می باشد جای گرفته است.

  • صفحه نمایش

صفحه نمایش نوبیا Red Magic 3s از نوع AMOLED بوده و ابعاد آن 6.65 اینچ می باشد. همچنین نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه 80.5 درصد بوده که برای این گوشی گیمینگ کاملاً مناسب است. رزولوشن صفحه نمایش 2340*1080 پیکسل بوده و تاکم پیکسلی صفحه 388 پیکسل به ازای هر اینچ است که شفافیت تصاویر را بالا می برد.

  • سخت افزار و نرم افزار

سخت افزار نوبیا Red Magic 3s از نوع Qualcomm SDM855 Snapdragon 855 با لیتوگرافی 7 نانومتری بوده و پردازنده ای هشت هسته ای آن را حمایت می کند. یک هسته 2.96 از نوع کریو 485 و سه هسته 2.42 از نوع کریو 485 و در آخر، چها هسته 1.8 از نوع کریو 485 به همراه پردازنده گرافیکی آدرنو 460 همگی برای انجام بهترین بازی ها برای شما مناسب اند.

سیستم عامل به کار رفته در نوبیا Red Magic 3s از نوع اندروید 9.0 پای است و رابط کاربری اش Redmagic 2.0 می باشد. حسگر اثر انگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما، حسگر مجاورت، میکروفون اختصاصی با قابلیت حذف نویز و غیره از ویژگی های گوشی گیمینگ نوبیا Red Magic 3s می باشند.

نوبیا Red Magic 3s در دو نسخه با حافظه های 128 و 256 گیگابایتی با میزان RAM 8 و 12 در کنار USF 3.0 ارائه خواهد شد.

  • دوربین و باتری

دوربین اصلی گوشی 48 مگاپیکسل است که قابلیت فوکوس خودکار و تشخیص فاز را در کنار فلاش LED و قابلیت HDR دارد. دوربین سلفی نیز 16 مگاپیکسل می باشد. مسلماً نوبیا Red Magic 3s یک باتری قوی احتیاج دارد و باتری این گوشی نیز از جنس لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر است که در کنار قابلیت شارژ سریع 18 واتی و Quick charge از نسخه 4Plus حمایت میکند!.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24