معرفی گوشی هوشمند و جدید با نام Google Pixel 3A پیام بگذارید

در طی چند ماه گذشته، کمپانی گوگل به معرفی اولین سری از گوشی های هوشمند خود در کنفرانس توسعه دهندگان Googel I/O با نام های Google Pixel 3A و Google Pixel 3A xl پرداخت.

گوشی Pixel 3A به دلیل وجود دوربین بسیار قوی که از گوشی های پرچم دار به ارث برده محبوب همگان گشته و وجود همین لنز دوربین از دلایل شهرت این گوشی محسوب میشود.

  • طراحی

در Pixel 3A همان طراحی گوشی ها قدیم استفاده شده است؛ در قسمت بالایی صفحه نمایش بریدگی ناچ مانند و حالت تمام صفحه وجود ندارد و در سمت چپ، دوربین سلفی جای گرفته است.

در سمت راست این گوشی دکمه پاور و در پایین آن، دکمه های فیزیکی تنظیم میزان صدا وجود دارند. در قسمت پایینی این گوشی نیز پورت شارژر از نوع Type-C بوده و دو پورت بلندگو نیز در دو سمت پوررت شارژر قرار دارند. در قسمت پشتی گوشی نیز دوربین اصلی و فلاش LED و همچنین حسگر اثر انگشت همگی به شکلی دایره مانند وجود دارند.

بدنه این گوشی از جنس پلاستیک در قسمت پشتی بوده و دیگر هماندد گوشی های معروف خبری از بدنه شیشه و فلزی نخواهد بود؛ چرا که گوگل این گوشی را برای استفاده های معمولی در نظر گرفته و یک گوشی میان رده نباید قیمت بالایی داشته باشد. متأسفانه به علت  همین بدنه پلاستیکی، Pixel 3A از قابلیت شارژر بی سیم بهره نخواهد برد!.

  • صفحه نمایش

صفحه نمایش به کار رفته در Pixel A 3 دارای تصاویر بسیار خیره کننده و جذاب با کنتراست بالا است که حالت زیبایی را در حین کار برایتان ایجاد میکند.

این گوشی دارای صفحه نمایشی به اندازه ی 5.6 اینچ از نوع OLED بوده و رزولوشن آن 1080 * 2220 پیکسل میباشد.

تراکم پیکسلی این صفحه نمایش چیزی در حدود 441 پیکسل به ازای هر اینچ بوده و نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه 75 درصد است.

از ویژگی های Pixel 3A داشتن قابلیت Always On Display و همراه بودن صفحه نمایش با محافظ Dragontrail Glass میباشد.

  • دوربین

گوشی Google Pixel 3A دارای یک لنز دوربین با کیفیتی 12 مگاپیکسلی است. این دوربین دارای گشودگی دیافراگم F/ 1.8 بوده و از قابلیت عکاسی در شب با نام Night Sight بهره میبرد.

از ویژگی های دیگر دوربین Pixel A 3 وجود لرزشگیر اپتیکال، Top Shot، فلاش LED دوگانه، Super Res Zoom، HDR+ و غیره است.

دوربین سلفی این گوشی نیز کیفیتی 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/ 2.0 دارد که با گوشی Pixel 3 برابری میکند.

  • سخت افزار و نرم افزار

Pixel 3A از یک حافظه RAM به میزان 4 گیگابایت در کنار حافظه داخلی 64 گیگابایتی بهره مند است. علاوه بر این شما میتوانید از اسلات کارت حافظه نیز برای افزایش فضای ذخیره سازی خود استفاده کنید!.

این گوشی با سیستم عامل اندریود Pie 9.0 و وعده ی دریافت به روز رسانی ها تا 3 سال آینده به بازار عرضه خواهد شد. باتری Pixel 3A دارای ظرفیتی 3000 میلی آمپری بوده که به همراه شارژر 18 واتی USB-2 از نوع کابل دو طرفه به شما تحویل داده میشود.

اسپیکر های قوی و استریو، بلوتوث نسخه 5.0 و جک 3.5 میلی متری صدا از دیگر قابلیت های این گوشی زیبا هستند!.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24