نقد و بررسی ساعت هوشمند واچ اکتیو 2 سامسونگ پیام بگذارید

در روز 17 مرداد سال 98 سامسونگ ساعت هوشمند جدید خود را با نام Watch Active 2 معرفی کرد. همانند نسخه Watch Active 2 ، Watch Active  نیز جهت کمک به بهبود وضعیت سلامتی و تناسب اندام کاربر طراحی شده است.

از ویژگی های خوب این ساعت، مجهز بودن به LTE، باتری بزرگ و قوی تر، سنسور های زیاد تر و بهبود امکانات نرم افزاری بوده که به ترتیب به بیان آن ها می­پردازیم.

  • طراحی و صفحه نمایش

اگر بخواهیم دو نسخه موجود را با هم مقایسه کنیم، باید گفت هر دو ساعت از نظر ضخامت اندازه کمی دارند و کوچک به نظر می­رسند.

اگر افرادی کار با صفحه نمایش بزرگ تر را تریجح می­دهند، سامسونگ برای آن ها نیز راهکاری در دست دارد!. Watch Active 2 در دو نسخه ی 40 و 44 میلی­متری طراحی شده است و فضای مناسب را برای کار و استفاده راحت تر از صفحه نمایش برایتان به ارمفان آورد.

بدنه ی Watch Active 2 دارای دو مدل آلومینیومی و فولاد ضد زنگ بوده و Watch Active تنها بدنه ای آلومینیومی دارد. واچ اکتیو 2 به همراه یک بند چرمی زیبا و خوش رنگ ارائه می­شود.

صفحه نمایش Watch Active 2 1.2 اینچ است. نسخه 44 میلی­متری این ساعت هوشمند نیز دارای صفحه نمایش 1.4 اینچی می­باشد. صفحه نمایش از نوع SUPER AMOLED بوده و رنگ ها را به طور خاص و زیبا با شفافیت بالا به نمایش شما می­گذارد.

علاوه بر این ها، صفحه نمایش از لحاظ دیده شدن در نور طبیعی روز هیچ مشکلی ندارد و صفحه نمایش تا حد خوبی قابل روبت است.

  • حاشیه های لمسی! نوآوری جدید

سامسونگ در Watch Active 2 به استفاده از حاشیه های لمسی پرداخته است. اینکه چرا سامسونگ دست به چنین کاری زده به برداشتن دکمه فیزیکی چرخان از ساعت هایش برمی­گردد.

اکثر کاربران به کار با دکمه فیزیکی غلطان عادت کرده بودند و سامسونگ با برداشتن آن، کارهای زیادی را سخت تر کرد که برای مثال می­توان به بد عمل کردن GPS اشاره کرد.

حال سامسونگ قابلیت جدیدی با نام حاشیه های لمسی به دور ساعت های هوشمند خود اضافه کرده است. به وسیله این حاشیه ها شما می­توانید به بخش های مختلف ساعت خود، بدون فشار دادن هیچ دکمه ی خاصی منتقل شوید!.

  • نرم افزار و امکانات

ساعت هوشمند Watch Active 2 در مقایسه با نسخه ی قبلی اش یک سر و گردن بالاتر رفته و به سنسور LED اندازه گیرنده ی ضربان قلب قوی تر و با سرعتی دو برابر سرعت ساعت قبلی مجهز شده است.

از دیگر سنسور ها می­توان به اندازه گیری نوار قلب در به روز رسانی های آینده، سنسور شتاب سنج و غیره می­باشد.

دیگر برنامه های موجود در ساعت Watch Active 2 عبارت اند از شمارنده قدم ها، پایش و رد یابی الگوی خواب، پایش فعالیت های ورزشی مانند دویدن، شنا، کوه نوردی، وجود برنامه Samsung Health در موبایل و دیگر امکانات اشاره کرد.

  • باتری

Watch Active 2 دارای باتری بزرگ تر بوده و ظرفیت آن 230 میلی­ آمپر می­باشد. این باتری در کنار صفحه نمایش همیشه روشن تا یک روز کامل برایتان دوام می­آورد.

  • سخت افزار

سخت افزار به کار رفته در این ساعت از نوع اگزینوس 9110 در کنار 4 گیگابایت حافظه ی داخلی است. Watch Active 2 در قسمت رم به پیشرفت بزرگی رسیده  است و مدل LTE را با 1.5 گیگابایت رم بیشتر روانه بازار می­کند. میکروفون و اسپیکر نیز قابلیت های اضافی این ساعت هستند!.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24