همه چیز درباره ی گلکسی نوت 10 سامسونگ پیام بگذارید

گوشی های سری گلکسی نوت شرکت سامسونگ نسبت به سری گلکسی اس از ویژگی های بیشتری برخوردار هستند. اسم رمز این گوشی ( داوینچی ) است و شماره ی مدل آن SM_N975F است. از امکانات آن می توان به قلم استایلوس اشاره کرد که مجهز به بلوتوث می باشد.

نام گلکسی نوت 10 تا اندازه ای یک عنوان تکراری محسوب می شود زیرا در سال 2012 تبلتی با نام گلکسی نوت 10.1 وارد بازار شده بود به همین دلیل شرکت سامسونگ احتمالا از عنوان جدیدی استفاده کند تا کاربران دچار سردرگمی نشوند.

بدون شک گوشی هوشمند گلکسی نوت 10 علاوه بر تغییرات ظاهری، دارای حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر خواهد بود زیرا دو مدل اس 10 از این مشخصه برخوردار هستند. همچنین نمایشگر آن ممکن است حفره دار یا کاملا بدون حفره و حاشیه باشد. اگر نمایشگر بدون حفره و حاشیه باشد، دوربین سلفی آن یا در زیر نمایشگر قرار خواهد گرفت یا به صورت پاپ آپ خواهد بود.

طبق شایعاتی که منتشر شده است، احتمالا دکمه های فیزیکی این گوشی هوشمند حذف می شود و اندازه ی آن نیز تغییر می کند. همچنین ممکن است دارای نمایشگر 6.7 اینچی باشد. البته شرکت سامسونگ احتمالا مدل کوچکتر نوت 10 را هم روانه بازار می کند تا بتواند توجه کاربرانی که نمایشگرهای کوچک را می پسندند، به سمت خود جلب کند.

ضروری ترین قطعه گوشی نوت 10، اسنپ دراگون 855 یا اگزینوس 9820 می باشد و دارای حداقل 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود و براساس اخباری که منتشر شده است، از نظر دوربین به مدل 5G گلکسی اس 10 شبیه می باشد یعنی در پنل پشتی دارای 4 دوربین است.

با توجه به اینکه شرکت سامسونگ قیمت مدل 5G گلکسی اس 10 را اعلام نکرده، نمی توانیم قیمت گلکسی نوت 10 را حدس بزنیم اما مسلما این گوشی هوشمند ارزان نخواهد بود و انتظار می رود در ماه آگوست یا سپتامبر به بازار عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24