پرده برداری رسمی از شیائومی CC9 پیام بگذارید

کمپانی چینی شیائومی با همکاری Meitu دست به معرفی و رونمایی خانواده جدید گوشی های هوشمند خود زد.

این خانواده با سه عضو با نام های شیائومی سی سی 9، شیائومی سی سی 9 ای و شیائومی سی سی 9 میتو ادیتیشن شناخته می شوند.

بالاخره پس از مدت ها انتظار کشیدن شرکت گوشی سازی شیائومی خانواده جدید گوشی های هوشمند خود را معرفی کرد که قبلا خبر هایی از این گوشی های سه گانه هوشمند به گوش خورده بود؛ که با هدف تمرکز بر روی دوربین سلفی پا به عرصه رقابت تکنولوژی گذاشتند .

هدف دستگاه های جدید شیائومی، ارائه خدمات متفاوت  و متمایز برای تمامی بخش های یک گوشی است، اما همانگونه که اطلاع داریم و بیان شده، هدف اصلی این گوشی، ارائه بهترین دوربین سلفی حال حاضر بازار جهانی است.همچنین لازم به ذکر است که این گوشی از یک باتری بزرگ برخوردار است که حجم آن 4030 میلی آمپر بر ساعت است و از شارژ سریع 18 واتی بهره می برد.

شیائومی CC9 با نمایشگر 6.39 اینچی با  رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل، اسنپدراگون 710 و دوربین سه گانه تعادل خوبی را بین قطعات اصلی حفظ کرده است. پیکر بندی حافظه هم شامل 6 یا 8 گیگا بایت رم و 64 یا 128 گیگا بایت حافظه داخلی است.

دوربین اصلی شامل سنسورهای 48 مگا پیکسلی با اپرچرF/1.8 سنسور 8 مگاپیکسلی التراواید و 2 مگاپیکسلی عمق سنج است؛ شیائومی مدعی است دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/2.0 بهترین سنسور در این کلاس است و در کنار آن هوش مصنوعی به افزایش کیفیت کمک می کند.

از ویژگی های دیگر این موبایل می توان به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، بدنه شیشه ای با فریم آلومینیومی، پوستهMIUI10  و جک 3.5 میلیمتری اشاره کرد. عرضه شیائومی سی سی 9 در رنگ های آبی، مشکی و سفید با قیمت 260 دلار برای نسخه 6 گیگابایتی و 290 دلار برای نسخه 128 گیگابایتی شروع می شود.

دومین گوشی در سری گوشی های خانواده می، شیائومی سی سی 9 ای است حرف e مخفف عبارت  Essential Edition است و شرکت گوشی سازی شیائومی مدعی شده است که فقط در برخی لحاظ این گوشی با می سی سی 9 تفاوت دارد و گرنه تفاوت خاصی ندارند؛ تنها تفاوت فاحش ونمایان میان این دوگوشی وجود دارد، آن است که تراشه چیپست گوشی می سی سی 9 ای اسنپدراگون 665 است و این در حالی است که در گوشی می سی سی 9 این عدد به 710 افزایش پیدا کرده است.

این گوشی نیز در مدل های 4 گیگا بایت رم و 64 گیگا بایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم و 128 گیگا بایت حافظه داخلی موجود می باشد؛ قیمت مدل 64/4 برابر با 189 دلار و قیمت بهترین مدل آن یعنی 128/6 برابر با 232 دلار است.

آخرین نسخه از سری گوشی های می سی سی 9، مدل میتوادیتشن آن است واز نظر ظاهری با نسخه پایه یا همان می سی سی 9 برابر است اما به قول سازنده این گوشی، تفاوت آن ها در دوربین شان است که دوربین این دستگاه دارای دوربین پرتره است که با استفاده از هوش مصنوعی، توانایی ثبت تصاویر در نوربسیارکم را نیز دارا است و همچنین فیلتر زیبا سازی بدن و پرتره فیلم برداری را نیزدارا است.

همچنین این دیوایس دارای تثبیت کننده الوان نیز است واین مورد می توان مورد خوبی برای ویدیو بلاگرها باشد. بسیاری از مشخصات فنی این دستگاه، نظیر رم و چیپست آن همانند نسخه پایه است و تنها فرق آن با نسخه پایه در این است که این گوشی رم 8 گیگا بایت و حافظه داخلی 256 گیگا بایت را نیز شامل می شود.

گوشی می سی سی 9 میتو ادیتشن در رنگ اختصاصی سفیدمرواریدی و با مشخصات بالا با قیمت 378 دلار موجود می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24