آزمایش اندروید Q توسط سامسونگ بر روی گوشی Samsung Galaxy S10 پیام بگذارید

با سلام!. به تازگی خبر هایی حول شرکت سامسونگ و گوگل به چشم می خورد. به طوری که کمپانی تولید کننده گوشی های هوشمند سامسونگ قصد دارد تا از جدید ترین نسخه اندروید گوگل به نام Android 10 یا همان Android Q استفاده نماید.

البته هنوز نام مناسبی برای این نسخه جدید از سیستم عامل Android Q انتخاب نشده است و گمانه زنی ها برای نام این نسخه جدید از سیستم عامل بسیار است.

پیش بینی می شود نام Android Q از یک دسر یا شیرین معروف در یک منطقه گرفته شود.

با این حال ما تمام نام ها برای دسر را که با حرف Q شروع می شوند را به طور جهانی جستجو کردیم. جالب است بدانید شیرینی قطاب ایران زمین ما نیز یکی از این دسر های بسیار خوشمزه و معروف است که اگر گوگل آن را بپسندد و بر روی جدید ترین نسخه از سیستم عامل خود قرار دهد، بسیار عالی خواهد بود!.

  • ارائه ای زود تر از موعد

سامسونگ در نظر دارد تا سیستم عامل جدید Android Q را در نزدیک ترین زمان ممکن در بهترین و جدید ترین گوشی خود یعنی Samsung Galaxy S10 ارائه کند.

البته باید گفت سامسونگ در گذشت نیز همین کار را حین ارائه ی اندروید 9 با نام Pie 9.0 نیز انجام داده بود؛ ارائه ای زود تر از موعد مقرر که اگر برای نسخه 9.0 در دو گوشی Samsung Galaxy S9 و Samsung Galaxy S9 Plus چنین بوده، پس برای نسخه Android Q جدید در گوشی Samsung Galaxy S10 نیز چنین خواهد بود!.

  • ویژگی جدید Android Q

هنوز اطلاعات چندانی نسبت به تغییراترخ داده در نسخه ی 10.0 از سیستم عامل Android Q به اطلاع نرسیده است. اما در بعضی از قسمت ها شاهد بهبود رابط کاربری بودیم که برای تان بیان می کنیم. علاوه بر این ها باید بگوییم که این سیستم عامل جدید قرار است در کنار رابط کاربری 2.0 One UI در گوشی های سری 10 سامسونگ ارائه شود.

  • تغییر مجوز دهی برای دسترسی ها به Android Q

حال به ویژگی های Android Q می پردازیم. گوگل هم اکنون می تواند میزان دسترسی های اندروید را در برنامه ها تغییر دهد. علاوه بر این تنها در زمانی که کاربر برنامه را باز کند مجوز دسترسی محدود خواهد شد. همچنین از طریق تنظیمات گوشی خود می توانید به بخش دسترسی رفته و میزان دسترسی هر یک از برنامه ها را به صورت نموداری عمودی مشاهده نمایید.

  • تم تاریک در Android Q

به گفته گوگل یک تم تیره در این نسخه به راحتی از طریق صفحه نمایش در اختیارتان قرار خواهد گرفت. شما می توانید آن را تنظیم کنید تا به صورت کاملاً خودکار و اختیاری، روشن و خاموش شود.

  • پشتیبانی از نمایشگر های تاشو

Android Q مسلماً انتخاب گوشی های Fold یا همان تاشونده ی سامسونگ باشد. چرا که پس از تا شدن صفحه نمایش، باید تمامی اطلاعات دوباره در یک صفحه خلاصه شوند و از آنجایی که که به کد های متفاوت تری نسبت ب اندروید 9.0 احتیاج داریم، Android Q به کمک آمده تا با به روز رسانی جدید اش تمامی گوشی های تاشونده به راحتی کار کنند!.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24