Google Fit تم تیره و حالت تاریکی را در آخرین به روز رسانی اش ارائه میکند پیام بگذارید

Google Fit به تازگی در آخرین به روز رسانی برنامه خود، ویژگی هایی اضافه کرده است که استفاده از برنامه را بسیار راحت تر و قانع کننده تر می­کند. این ویژگی های جدید تم تیره، پلتفرم ردیابی سلامت و ردیاب خواب هستند.

  • Google Fit چیست؟

گوگل فیت (Google Fit) یک برنامه سلامتی جهت ثبت و ضبط فعالیت های سلامتی و تناسب اندام شماست. این برنامه می­تواند با توجه به اطلاعاتی که به آن می­دهید، نوع ورزش و وزن متعادلی که باید بدان برسید را به همراه نکات آموزشی جهت بهبود سلامت بدنی تان به شما ارائه دهد.

Google Fit در واقع همانند یک همزاد برای برنامه ی سلامتی اپل می­ماند. Apple Health به راحتی می­تواند فعالیت هایی همانند پیاده روی، دوچرخه سواری، دویدن، شنا، کوه نوردی و دیگر حالت ها را ردیابی کند. همچنین، برنامه سلامتی اپل اهدافی که شما برای میزان فعالیت های خود تأیین می­کنید را کنترل کرده و به تناسب شما را به انجام آن کار تشویق می­کند.

هم اکنون Google Fit نیز به صورت رایگان در فروشگاه های Google Play Store و Apple Store در دسترس همگان بوده و در ساعت هوشمند Wear OS نیز قابل نصب است.

  • حالت تاریکی

حال با آخرین به روز رسانی Google Fit به راحتی می­توانید حالت شب را فعال کنید. گوگل بیان کرده که با فعال شدن این حالت، برنامه به شما کمک می­کند تا در زمان مناسب ریلکس کرده و خواب بسیار بهتری در طول شب داشته باشید.

این حالت همچنین به مصرف کمتر باتری و ذخیره هرچه بیشتر آن کمک کند. شما می­توانید این حالت را از طریق منوی تنظیمات فعال کنید!.

از ویژگی جدید دیگری که به برنامه ی Google Fit اضافه شده می­توان به ردیاب خواب اشاره کرد.

با استفاده از این حالت، می­توانید الگوی های مختلف خواب خودتان را با وصل کردن برنامه ی خواب مورد علاقه خود به Google Fit یا به اصطلاح Sync کردن آن، ردیابی کرده و نمودار خواب تان را مشاهده کنید.

نمودار خواب شما در حالت شب به صورت نموداری با میله های عمودی و بنفش رنگ در پایین صفحه Google Fit به نمایش گذاشته می­شود.

  • چگونه از برنامه های دیگر برای پایش خواب استفاده کنیم؟

در رابطه با برنامه خواب باید بگوییم که در ابتدا شما باید به صورت جداگانه یک برنامه مخصوص ثبت میزان ساعت خواب خود داشته باشید و پس از مدتی، آن را به Google Fit وصل کنید. البته اگر نمی­خواهید از برنامه های اضافی استفاده کنید می­توانید چند روزی صبر کنید تا Google Fit خودش میزان خوابتان را پایش کند.

گوگل فیت برای هر ساعت هوشمند و برنامه ی خاص دیگری که از پایش وضعیت خواب پشتیبانی می­کند کارساز بوده و Sync می­شود.

این برنامه ابتدا در چند روز اول میزان برنامه خواب تان را ذخیره و در آخر، به نمایش الگوی خواب تان می­پردازد. علاوه بر این ها با استفاده از Google Fit، می­توانید از طریق بخش Journal به بخش سابقه خواب خود رفته و اطلاعات موجود را ویرایش، اضافه و مشاهده کنید!.

این برنامه هم اکنون آماده به روز رسانی و دانلود از طریق بازار های گفته شده می­باشد؛ امیدواریم از آن لذت ببرید!.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24