بررسی دوربین گوشی هوشمند Huawei Mate 30 Pro پیام بگذارید

پس از یک سال گذشت زمان از معرفی گوشی Huawei P20 Pro، شرکت هوآوی تصمیم گرفته تا به سطح جدیدی از دوربین های قوی و جذاب برسد. حال این کمپانی تمام ویژگی های مثبتی که یک دوربین می­تواند داشته باشد را در گوشی Huawei Mate 30 Pro به میان آورده است.

  • شکست یا پیروزی!

این گوشی به دلیل محدودیت هایی که آمریکا برای هوآوی ایجاد کرده است وضعیت معلومی ندارد!؛ از این نظر که یا با تغییرات جدید و سیستم عامل HongMeng معروف می­شود، یا مورد پسند کاربران قرار نگرفته و در این تجارت شکست می­خورد!. گفتنی است گوشی Huawei Mate 30 Pro در حال حاضر در رقابت با گوشی های Samsung Galaxy Note 10 Plus، iPhone 2019 و Pixel 4 کمپانی گوگل میباشد.

همجنین باید گفت که گوشی های هوشمند و پرچم دار موجود در بازار فروش در کمپانی های مختلف، مانند گوشی Samsung Galaxy Note 10 Plus، iPhone 2019 و Pixel 4 گوگل، همگی 3 دوربین دارند. پس Huawei Mate 30 Pro به عنوان اولین گوشی با 4 لنز دوربین خواهد بود!.

مشخصات کامل این گوشی هنوز برای کاربران منتشر نشده و این خبر ها، از یک افشاگر معروف به نام Ice Universe به بیرون درز شده است!.

  • مشخصات دوربین

Huawei Mate 30 Pro دارای 4 لنز است. Ice Universe در صفحه اجتماعی توئیتر خود پستی گذاشت و گفت:” به نظر شما دوربین 40+40+8+ حسگر ToFبرای کدام گوشی است؟”؛ این حرکت او به اخبار موجود در رابطه با دوربین قوی Huawei Mate 30 Pro دامن زد و شایعات را تا حدی به حقیقت تبدیل کرد!.

دوربین اصلی و 40 مگاپیکسلی گوشی Huawei Mate 30 Pro به احتمال زیاد از نوع واید خواهد بود. دوربین اصلی به همراه دولنز 8 مگاپیکسلی پریسکوپی و یک حسگر ToF تجهیز می­شود.

در گوشی Huawei P 30 Pro، شاهد یک لنز 8 مگاپیکسلی تله فوتو برای عکاسی با بزرگ نمایی بالاتر بودیم. این حالت به احتمال بالا در گوشی Huawei Mate 30 Pro نیز مشاهده خواهد شد. ویژگی دیگری که از گوشی پی 30 پرو به Huawei Mate 30 Pro می­رسد، بزرگ نمایی 5 برابری اپتیکال و 50 برابری دیجیتال است.

در گوشی پی 30 پرو لنز 40 مگاپیکسلی در کنار  یک لنز 20 مگاپیکسلی قوی جهت دید واید وجود داشت؛ پس ممکن است این ویژگی در Huawei Mate 30 Pro با لنز 40 مگاپیکسلی به جای دوربین دوم به حقیقت بپیوندد!.

  • دوربین سلفی

دوربین سلفی این گوشی نیز از دو لنز تشکیل شده و همانند طراحی گوشی جدید سامسونگ به صورت یک برشی مستطیلی خمیده شکل، در قسمت بالا و در سمت چپ صفحه نمایش جای گرفته است. احتمال می­دهین دوربین سلفی دارای کیفیتی 32 مگاپیکسلی باشد.

  • طراحی دوربین های اصلی

برخی از خبر ها که حول گوشی Huawei Mate 30 Pro پخش شده است، خبر از طراحی دایره شکل لنز ها میدهند و بعکس، برخی دیگر به چینش مستطیلی شکل اشاره می­کنند. اما در هر حال در این عکس می­توانید ببینید که دوربین ها چگونه به زیبایی در کنار هم در فضای مستطیلی شکل قرار گرفته اند!.

  • تاریخ عرضه Huawei Mate 30 Pro

این گوشی در ماه میلادی اکتلر به نمایش همگان گذاشته خواهد شد و تمامی انتظار ها را به پایان خواهد رساند!. شما می­توانید جهت تهیه این گوشی و اطلاعات بیشتر پس از موجود شدن آن در ایران، به سایت جی اس کالا برای تهیه Huawei Mate 30 Pro مراجعه کنید!.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24