بررسی و معرفی گوشی موتورلا موتو E6 پلاس پیام بگذارید

گوشی موتورلا موتو E6 پلاس در ماه گذشته با قیمت بسیار عالی در کنار قابلیت های فراوان و طراحی مدرن و شبیه به دیگر پرچم داران دنیای گوشی های اندرویدی معرفی شد.

این گوشی را می توان به عنوان برادر بزرگ تر گوشی موتورلا E6 نامید که جدا از قابلیت ها، در ابعاد صفحه نمایش و همچنین دیگر ویژگی های خاص نیز برتر است.

هم اکنون با ما همراه باشید تا به بررسی و معرفی ویژگی های گوشی هوشمند مورتولا موتو E6 پلاس بپردازیم.

همچنین بخوانید: شارژ اولیه گوشی را چگونه انجام دهیم

  • طراحی

طراحی گوشی موتورلا موتو E6 پلاس همان طور که در قبل تر ذکر کریم، بسیار شبیه به گوشی های پرچم دار جدید است. صفحه نمایشی با حفره ناچ مانند به منظور فضای دوربین و اسپیکر تماس به همراه سنسور های دیگر در بالای آن، اسپیکر تک کاناله در قسمت پایینی درستگاه در کنار پورت شارژر از نوع سریع، دکمه های فیزیکی تنظیم میزان صدا به همراه دکمه فیزیکی قفل کردن گوشی در سمت راست، همچنین دوربین با لنز دوگانه به صورت عمودی در یک قاب مستطیل شکل و فلاش LED در زیر آن ها و در آخر، لوگوی مخصوص موتورلا در قسمت میانی و بالای بدنه پشتی که محل حسگر اثر انگشت نیز هست همگی از ویژگی های طراحی زیبای موتورلا موتو E6 پلاس هستند.

ابعاد گوشی 155.6 در 73.1 در 8.6 میلی متر بوده و وزنی معادل با 149.7 گرم دارد.

جنس بدنه در قسمت جلویی از شیشه بوده و قسمت پشتی از جنس پلاستیک می باشد.

این گوشی همچنین در برابر ورود آب و ذرات گرد و غبار نیز استاندارد ها لازم را داشته و از این بابت هیچ نوع نگرانی نخواهد بود.

موتورلا موتو E6 پلاس دارای دوسیم کارت بوده که محفظه دوم فقط به عنوان مکان سیمکارت یا مکان کارت حافظه قابلیت استفاده شدن دارد.

  • صفحه نمایش

صفحه نمایش از نوع لمسی خازنی با پنل IPS LCD دارای ابعاد 6.1 اینچی بوده و قابلیت نمایش تا 16 میلیون رنگ را دارد. رزولوشن نیز 1560 در 720 پیکسل بوده و تراکم پیکسلی گوشی چیزی در حدود 282 پیکسل به ازای هر اینچ است.

گفتنی است که نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه 80.3 درصد می باشد و این رقم برای یک چنین گوشی میان رده ای بسیار بالا و خوب به نظر می رسد.

  • سخت افزار و نرم افزار

چیپ اصلی به کار رفته در این گوشی از نوع  Mediatek MT6762 Helio P22با لیتوگرافی 12 نانومتری بوده و از جدید ترین سیستم عامل پای 9.0 نیز برخوردار است.

در کنار چیپ اصلی هشت هسته پردازشی از نوع Cortex-A53 با فرکانس 2.0 گیگاهرتزی به همراه پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 گوشی را برای انجام بهترین کار ها نیز آماده می سازند.

  • دوربین

دوربین به کار رفته در موتورلا دارای دو لنز 13+2 بوده که از فوکوس خودکار، تشخیص فاز، HDR، تشخیص عمق، پانوراما و فلاش LED برخوردارند. فیلم برداری با این گوشی نیز از کیفیت 1080 پیکسلی با سرعت 30 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند.

دوربین سلفی نیز کیفیت 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم 2.0 داشته و شما را تا حد بالایی از عکاسی سلفی راضی نگه می دارد.

  • باتری

باتری موتورلا موتو E6 پلاس از نوع غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3000 میلی آمپر بر ساعت است در یک استفاده سنگین در حدود یک روز کاری دوام می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24