بررسی گوشی جدید و هوشمند Xiaomi Redmi 7A پیام بگذارید

Xiaomi Redmi 7A جدید ترین گوشی شیائومی است که در حال حاضر به معرفی همگان در آمده و قرار است در آینده زمانی نزدیک به فروش برسد.

گفتنی است که این گوشی کاملاً برای استفاده ای میان رده در نظر گرفته شده و شیائومی برای ارزان شدن Xiaomi Redmi 7A تمام تلاش خود را کرده است تا کیفیت را در کنار قیمت پایین و به صرفه عرضه کند.

هم اکنون به معرفی Xiaomi Redmi 7A میپردازیم تا شما را با ویژگی های این گوشی تازه معرفی شده آشنا سازیم.

  • طراحی

گوشی در قسمت جلویی بدنه دارای یک صفحه نمایش با لبه های خمیده در اطراف بوده که دارای حاشیه های زیادی در قسمت بالا و پایین گوشی است و شبیه به طراحی و دیزاین گوشی های پرچم دار جدید خود ساخته نشده است. در بالای صفحه نمایش اسپیکر تماس و در سمت چپ آن لنز دوربین وجود دارد و حسگر مجاورتی نیز د سمت راست اسپیکر تماس به چشم میخورد.

در سمت راست Xiaomi Redmi 7A دکمه های فیزیکی تنظیم صدا و در پایین آن دکمه فیزکی قفل صفحه وجود دارد. سمت دیگر این گوشی نیز محل ورود سیم کارت و کارت حافظه بوده که توسط وسیله ی سوزن مانند که در اقلام همراه گوشی عرضه میشود باز خواهد شد.

بدنه پشتی نیز دارای یک لنز دوربین به همراه فلاش LED در سمت بالا و چپ گوشی بوده که در یک قاب مستطیل شکل و خمیده جای گرفته است.

  • صفحه نمایش

صفحه نمایش Xiaomi Redmi 7A از نوع لمسی خازنی IPS LCD با قابلیت نمایش طیف رنگی تا 16 میلیون رنگ میباشد. این صفحه نمایش رزولوشنی 1440*720پیکسل دارد و تراکم پیکسلی اش 295 پیکسل به ازای هر اینچ میشود.

نسبت صفحه این گوشی 18:9 بوده و نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود 74.4 درصد میباشد. این عدد در مقایسه با رقبا عدد بسیار کمی میباشد اما برای کسانی که کار کردن با صفحه نمایش های بزرگ و تمام صفحه را دوست ندارند، ایده ی جالبی است!.

  • سخت افزار و نرم افزار

این دستگاه دارای چیپست Qualcomm SDM439 Snapdragon 439 با لیتوگرافی 12 نانومتری است. هشت هسته پردازشی دیگر که 6 تای آن دارای فرکانس 1.45 گیگاهرتز و از نوع Cortex A53 بوده و دو تای دیگر، دارای فرکانس 2.0 گیگاهرتزی از نوع Cortex A53 میباشند به کمک این چیپست برای انجام هرچه سریع تر کار ها آمده اند.

پردازنده گرافیکی Xiaomi Redmi 7A از نوع Adreno 505 است و به طور کلی، گوشی از GPS، USB 2.0، شتاب سنج، قطب نما، رادیو FM، بلوتوث نسخه 4.0 و غیره بهره میبرد.

  • دوربین

دوربین اصلی این گوشی کیفیتی 13 یا 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 داشته و از قابلیت HDR نیز پشتیبانی میکند.

دلیل متفاوت بودن کیفیت لنز دوربین اصلی محل ارائه آن است. در چین کیفیت دوربین بالاتر ساخته شده است. همچنین فیلم برداری با دوربین اصلی در کیفیت 1080 پیکسلی و با سرعت 30 فریم در ثانیه انجام میشود.

دوربین سلفی نیز 5 مگاپیکسل بوده و گشودگی دیافراگم f/2.2 با همان قابلیت فیلم برداری در دوربین اصلی را دارا است.

  • باتری

باتری Xiaomi Redmi 7A از نوع غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر بر ساعت است که به همراه شارژر 10 واتی برای نسخه چین عرضه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24