جمع بندی کنفرانس خبری مربوط به معرفی آیفون های 2019 پیام بگذارید

دقیقاً 7 روز پیش در مراسم مخصوص معرفی محصولات جدید اپل توسط تیم کوک در تالار آمفی تئاتر استیو جابز، محصولات هوشمند شرکت اپل به همگان معرفی و آماده عرضه شدند.

هم اکنون نیز به جمع بندی محصولاتی که در سال 2019 میلادی کمپانی اپل آن ها را معرفی کرده است می پردازیم!

  • گل سرسبد، iPhone 11

بله!. بالاخره این محصول زیبا و قدرتمند از کمپانی اپل معرفی شد. آیفون 11 سال 2019 دارای تغییرات در قسمت بدنه پشتی شده به طوری که دو لنز دوربین به صورت دایره ای شکل به همراه فلاش LED در درون یک قاب مربع شکل به صورت کمی بر آمده قرار گرفتند.

علاوه بر این اپل تصمیم گرفته تا رنگ های جدید و جذاب تری را به نسخه های آیفون 2019 خود اضافه کند که در عکس پایین آن ها را مشاهده خواهید کرد.

همچنین، لوگوی معروف سیب گاز زده ی اپل نیز از بخش بالایی پشت بدنه به قسمت میانی و کاملاً وسط در وسط جا به جا شده است که زیبایی آن را دو چندان می کند.

باید این را بگوییم که آیوفن 11 امسال همانند آیفون XR معرفی شده در سال گذشته است که تفاوت اصلی نسخه 2019 با XR 2018 در قسمت سخت افزاری است؛ تراشه ی به کار رفته برای آیفون 11 از نوع A13 بایونیک با لیتوگرافی 7 نانومتری بوده و دو دوربین بسیار قوی 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و f/2.4 که قابلیت عکاسی اولترا واید را نیز دارد در کنار دوربین سلفی دوگانه با کیفیت 12 مگاپیکسلی، آیفون 11 را پشتیبانی می کنند که این ها در آیفون XR وجود ندارد!.

  • iPhone 11 Pro Max و iPhone 11 Pro

این دو گوشی تنها از لحاظ بخش دوربین با آیفون 11 متفاوت اند. آیفون 11 دو لنز دوربین در بدنه پشتی خودش دارد اما این نسخه دارای سه لنز دوربین با کیفیت های 12 مگاپیکسلی که هر یک وظیفه ی عریض، تله فوتو و واید را دارند. سایز و ابعاد بدنه در آیفون پرو ماکس 6.5 اینچ بوده و ابعاد در آیفون پرو 5.8 اینچ می باشد.

گفتنی است که صفحه نمایش به کار رفته برای این گوشی از نوع Super Retina XDR بوده که در کنار چیپ A13 به تنهایی انقلابی عظیم را به وجود می آورد. نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه نیز دست خوش تغییرات زیاد نبوده و همانند قبل شاهد طراحی یکسانی در قسمت جلویی بدنه این سری از گوشی های 2019 هستیم.

از ویژگی های بسیار مثبت موجود در آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو ماکس، شارژ دهی بیشتر باتری به مدت 4 ساعت است که نسبت به نسخه های قبل واقعاً پیشرفت خوبی به عمل می آید.

  • Apple Watch Series 5

مهمان جدید کاربران اپلی نسخه پنجم از سری ساعت های هوشمند اپل است که با قابلیت های جدیدی چون قطب نما و همگام سازی آن با Apple Maps، صفحه نمایش همیشه روشن، باتری دهی بیشتر به مدت 18 ساعت و رابط کاربری جذاب تر است که به زودی در مطلبی جدا به نقد دقیق آن خواهیم پرداخت!.

  • محصولات دیگر

باید یگوییم این ها فقط بخشی از جذابیت های معرفی شده در هفته گذشته بودند. iPad 10.2 Inch، Apple Arcade، Apple TV+ نیز محصولات و ویژگی های جدیدی بودند که توسط تیم اپل معرفی شدند!.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24