ساعت جدید Apple Watch Series 5 با نمایشگر همیشه روشن پیام بگذارید

آنچه در این مطلب میخوانید:

ساعت جدید Apple Watch Series 5 با نمایشگر همیشه روشن یا همان Always On Display در چند هفته ی گذشته به همراه دیگر محصولات این شرکت معرفی شد. این ساعت همانند نسخه 4 اپل واچ در دو اندازه 40 و 44 میلی متری ارائه شده است.

هم اکنون با ما همراه باشید تا به بررسی ویژگی و قابلیت های این ساعت زیبا بپردازیم.

  • طراحی

طبق معمول دکمه چرخان در سمت راست Apple Watch 5 قرار گرفته و در زیر آن، میکروفون جهت دریافت فرامین صوتی برای دستیار صوتی سیری و تماس ها وجود دارد.

در ادامه ی میکروفون، دکمه ای فیزیکی به منظور روشن کردن و انجام فعالیت های دیگر در نظر گرفته شده است.

در گذشته دکمه ی چرخان دارای نواری قرمز رنگ در بخش درونی خود بود که بعضی از کاربران نسبت به وجود آن احساس خوبی نداشتند. اما هم اکنون در این نسخه دیگر خبری از نوار نازک دایره شکل و قرمز رنگ سری های قبل نیست!.

Apple Watch 5 دارای دو اندازه از صفحه نمایش بوده که ابعاد 40 و 44 میلی متری را از نسخه 4 به بعد به جای 38 و 42 میلی متری پیش گرفته اند. هم اکنون نسخه ی 44 میلی متری را برایتان معرفی می کنیم. این نسخه دارای صفحه نمایش بزرگ تر نسبت به سری های قبل است و برای آقایان کار کردن با صفحه را راحت تر می کند.

البته اگر تمایل به خرید نسخه 40 میلی متری را دارید و ساعت قبلی شما 38 میلی متر است تغییر سایز محسوسی را مشاهده نخواهید کرد و خرید سایز 44 میلی متر تجربه بهتری برای شما خواهد داشت. لمس سه بعدی بر روی بعضی از برنامه ها در مواقع خاص می تواند ویژگی های تخصیص داده شده از قبل را برای کار ظاهر کند. برای مثال با فشار بیشتر بر روی بخش پیامک، گزینه ای مبنی بر ایجاد یک پیام جدید ظاهر می شود و فشار بر روی بخش مخاطبین، ایجاد یک مخاطب جدید را به شما نشان خواهد داد.

  • صفحه نمایش

صفحه نمایش موجود در Apple Watch 5 از نوع لمسی خازنی با پنل LTPO OLED Retina Display With Force Touch بوده و رزولوشن آن 448 در 368 پیکسل است.

همچنین صفحه نمایش دارای ابعاد 40 و 44 میلی متری بوده و تراکم پیکسلی اش در حدود 326 پیکسل به ازای هر اینچ می باشد که رقم بسیار بالایی می باشد.

صفحه نمایش این ساعت قابلیت نمایش طیف رنگی تا 16 میلیون رنگ بوده و از قابلیت های آن می توان به لمس سه بعدی همانند گوشی های اپل که منجر به فرامین خاص بر روی بعضی از برنامه ها می شود اشاره کرد.

روشنایی 1000 نیتی Apple Watch 5 و نمایشگر همیشه روشن Always On Display  که دیگر نیا به بالا آوردن مچ را بر طرف می کند از دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند اند.

  • سخت افزار

چیپ موجود در Apple Watch 5 از نوع Power VR بوده و سیستم عامل به کار رفته در Apple Watch 5 از نوع Watch OS می باشد. این سیستم عامل از جدید ترین نسخه 6 و سازگار با گوشی های اپلی که از iOS12 به بالا هستند بوده و از گوشی iPhone 6 به بالا را برای جفت شدن پشتیبانی می کند.

قابلیت کنترل موسیقی، NFC، Bluetooth، Wi-Fi، حسگر شمارشگر ضربان قلب، ژیروسکوپ، قطب نما، شتاب سنج، حافظه داخلی تا 32000 مگابایت، GPS، ضد آب بودن تا عمق 50 متری آب، مجوز ECG، صفحه نمایشی از جنس lon-X Glass و غیره از ویژگی های جذاب سخت افزاری این ساعت است.

  • باتری

باتری به کار رفته در Apple Watch 5 از نوع غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 292 میلی آمپر بر ساعت بوده و قابلیت شارژ دهی تا 10 ساعت کامل از روز را در صورت انجام سخت ترین فعالیت ها دارد!.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24