سامسونگ مشکل گوشی تاشو گلکسی فولد را حل کرد پیام بگذارید

مدتی است از معرفی گوشی تاشو سامسونگ می گذرد، اما هنوز خبری از قرار گرفتن گلکسی فولد در اختیار رسانه ها برای آزمایش آن نیست.حال تصویری از این گوشی منتشر شده که نشان مدهد یک مشکل ساختاری در نمایشگر آن وجود دارد.

اولین مشکلی که در فضای مجازی از نمایشگر گلکسی فولد سامسونگ گزارش شده، به وجود آمدن بی دلیل برآمدگی در قسمت وسطی دو صفحه نمایش است. دو متخصص از دو خبرگذاری بزرگ جهان در حوزه فناوری این مشکل را گزارش داده اند اما دلیل آن را در حد حدس وگمان گذاشته اند. این دو متخصص علت اصلی به وجود آمدن برامدگی در صفحه نمایش را لولای آن می دانند که به صفحه نمایش فشار می آورد اما این مشکل پس از مدتی باعث به وجود آمدن پیکسل های خاموش در نمایشگر میشود.

سامسونگ برای رفع این مشکل باید در طراحی لولاها  تغییراتی را ایجاد کند، چرا که لولاها طوری ساخته شده بود که گردوخاک و چیز های کوچک درون آن قرار گرفته وباعث شکستن صفحه نمایش میشد.لازم به ذکر است که  سامسونگ مکانیزم متفاوتی را باید برای لولای تلفن هوشمند تاشو خود در نظر بگیرد؛ بدین منظور سامسونگ برای حل مشکل نفوذ گرد وغبار به داخل لولا فاصله میان قطعات متحرک این بخش را کاهش داده که احتمال عبور ذرات خارجی را کم می کند، البته این اصلاح قادر نیست مشکلات موجود را به طور کامل رفع کند اما در مجموع می تواند آمار خرابی را کاهش دهد.

مشکل بعدی گزارش شده از گلکسی فولد، محافظ پلاستیکی  قابل جداسازی ازنمایشگرآن بوده که سبب به اشتباه انداختن کاربران وجدا کردن این محافظ ها از صفحه نمایشگر و دور انداختن این لایه بوده است؛ که همین موضوع منجربه  خراب شدن نمایشگر میشد.

حال سامسونگ ادعا می کند که نوار محافظ صفحه را طوری طراحی کرده است که دیگر ممکن نیست آن را با دست جدا کرد؛ سامسونگ این روکش را اندکی بزرگتر تولید کرده و حاشیه های آن را در بدنه گوشی فرو برده است که بدین ترتیب کاربران در مرحله اول اشتباها پوشش مذکور را جدا نخواهند کرد و از آنجا که ظاهر آن با دستگاه یکپارچه شده، کمتر به فکر دور انداختن روکش نمایشگر خواهند افتاد.

علاوه بر این، شرکت کره ای حالا داخل جعبه یک نوشته هشدار بزرگ نیز قرار داده که به کاربر می گوید در صورت جدا کردن پوشش پلاستیکی صفحه، آسیب های جبران ناپذیری به گوشی 1980 دلاری وی وارد خواهد شد.

در حال حاظر سامسونگ تجهیزات اصلی مورد نیاز برای تولید این گوشی مثل نمایشگر و باتری را به مرکز مونتاژ خود در ویتنام فرستاده است.

چندی پیش مدیر عامل سامسونگ گفته بود که معرفی شتابزده گلکسی فولد، پیش از انکه این محصول کاملا آماده شود دلیل اصلی عملکرد نا موفق آن بوده است؛ با این حال پس از عرضه اولیه نا موفق گلکسی فولد، خبر ها از پروژه گلکسی فولد 2 سامسونگ هم به گوش رسیده و گفته شده که این شرکت در طراحی این گوشی پا را فراتر می گذارد و قصد تولید آن با نمایشگر 8 اینچی و قلم S را دارد.

پروژه های جاه طلبانه سامسونگ در زمینه گوشی های تاشو به همین دو مورد خلاصه نمی شود و این شرکت قصد دارد یک گوشی با نمایشگر تاشو و با شکل وشمایل گوشی های سنتی طراحی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24