لوازم جانبی موبایل که برای سفر ضروری است پیام بگذارید

در عصر حاضر مسافرت و مخصوصا سفرهای کاری را نمی توان بدون تلفن همراه تصور کرد. برنامه های جانبی تلفن همراه آنقدر سفر و مسافرت را راحت کرده که بیشتر گردشگران قبل از سفر به دنبال اپلیکیشن های مهمی می گردند تا با ریختن آن ها در تلفن همراهشان سفری بدون دردسر و راحت را تجربه کنند.

اما برای اینکه در استفاده از تلفن همراه در سفر برایتان مشکلی پیش نیاید لازم است تا یک سری لوازم جانبی موبایل را حتما در سفر همراه خودتان داشته باشید تا بتوانید به راحتی از امکانات تلفن همراهتان استفاده نمایید.

شارژر قابل حمل

گوشی تلفن همراه با اپلیکیشن های متنوعی که دارد در هر کاری بدردتان می خورد برای همین بیشتر وقت ها در دستتان است و استفاده از آن خیلی زیاد است پس اصلا عجیب نیست همانطور که گرم استفاده از آن هستید ناگهان با پیغام باتری لو روبرو شوید. تقریبا هر نقطه ای بر روی زمین به شبکه اینترنت وصل است و این فقط پیغام باتری لو است که می تواند جلوی کانکت شدنتان به اینترنت را بگیرد! چون در سفر هستید به راحتی به پریز برق دسترسی ندارید پس در این حالت هیچ چیزی مثل شاژر قابل حمل به دردتان نمی خورد.

 ضروری ترین وسیله در لیست لوازم جانبی ضروری گوشی همراه، شارژر قابل حمل است. این وسیله در سفرهای بین المللی آنقدر مهم است که گاهی حتی می تواند جانتان را نجات دهد! این شارژرهای قابل حمل در اندازه همین تلفن های هوشمند هستند و با آن خیالتان راحت است که حالا که در بیرون خانه هستید هیچ وقت تلفن همراه و یا لپ تاپ تان خاموش نمی شود و بدون شار نمی ماند. حتما قبل از سفر پاور بانک خود را کاملا شارژ کنید تا بتوانید از آن برای شارژ گوشی استفاده کنید. بسته با مدل شارژر می توانید با یک بار شارژ آن ۳ تا ۴ بار تلفن همراه خود را کاملا شارژ نمایید.

هدفونی که جلوی سر و صدا را بگیرد

وقتی در سفر هستید خیلی از چیزها را می توانید کنترل کنید اما سرو صدای محیط اطراف یکی از چیزهایی است که کنترلش از دستتان خارج است! ولی شما در این جور مواقع یک راه حل خیلی خوب خواهید داشت و می توانید با یک هدفونی که جلوی سرو صدا را می گیرد یک محیط آکوستیک بین خود و مسافران پرحرف اطرافتان به وجود بیاورید.

با این هدفون هم می توانید تماس های تلفتی خود را جواب بدهید و هم موزیک گوش بدهید و کاری هم با محیط شلوغ اطرافتان نداشته باشید! این وسیله یکی از لوازم ضروری سفر است چون ممکن است گاهی در طول سفر ناخواسته در محیط های شلوغی قرار بگیرید که تحمل بودن در آنجا کمی سخت باشد و یا دوست نداشته باشید که حرف هایی که دو مسافر کناریتان می زنند را گوش دهید در این صورت اگر راه فراری نداشته باشید تنها راه حل همین هدفون است.

هارد قابل حمل

آیا با برنامه های سنگینی که در تلفن همراهتان ریخته اید احساس می کنید گوشی تان آهسته شده و گاهی هنگ می کند؟ می توانید با یک درایو خارجی فشاری که روی گوشی همراهتان هست را کم کنید. با این حافظه جانبی به بیشتر از ۲ ترابایت حافظه اضافی دسترسی دارید و خیلی راحت می توانید بیشتر برنامه های سنگین را برروی آن بریزید و نگرانی ای هم از بابت پر شدن حافظه موبایلتان نداشته باشید. بیشتر هاردهای قابل حمل از تکنولوژی رمزگذاری استفاده و برای مدارک مهم کاری امنیت زیادی را ایجاد می کنند. می توانید با خرید یک هارد خارجی بیسیم بدون اینکه به کابل نیاز داشته باشید برنامه هارا بین تلفن و هارد جابجا کنید.

قاب محافظ گوشی

چیزی که بیشتر از گارانتی برای گوشی تان اهیت دارد این است که یک قاب محافظ خیلی خوب برای گوشی تان داشته باشید. یکی از چیزهایی که می تواند حسابی سفرتان را خراب کند این است که گوشی تان ناگهان از دستتان لیز بخورد و  صفحه آن چند تکه شود! با اینکه هنوز هم استفاده از همین گوشی با صفحه شکسته می تواند راحت تر از استفاده از گوشی های قدیمی باشد اما حداقل باید تا پایان سفر صبر کنید تا گوشی را تعمیر و یا عوض کنید.

شاید هنوز هم بتوانید با این گوشی کار کنید اما مطمئنا سفر با گوشی سالم و نشکسته خیلی بهتر است! برای مسافران حرفه ای یک قاب گوشی محکم یکی از ضروریات سفر است. اینکه گوشی ناگهان از دستتان بیفتد یک اتفاق کاملا اجتناب ناپذیر است پس گوشی خودتان را با یک قاب محکم و ضد آب کادو پیچ کنید و با این کار از چند میلیون پولی که برای خرید گوشی صرف کردید محافظت کنید.

هات اسپات قابل حمل

اگر دوست ندارید به دورانی برگردید که در محیط های نا آشنا و جدید به دنبال وای فای رایگان می گشتید باید همراه خودتان یک وای فای قابل حمل و شخصی داشته باشید. شاید بگویید این هات اسپات خیلی لوکس و هزینه بر است اما اگر زیاد به سفر می روید این وسیله می تواند در وقت و پولتان صرفه جویی زیادی بکند فقط باید قبل از خرید مطمئن شوید که این دستگاه با گوشی همراهتان سازگار باشد.

لوازم ضروری دیگر

یادتان نرود که وسایل ضروری دیگر مثل شارژر و کابل های USB را همراه خودتان ببرید. با بردن همه این وسایلی که در بالا به آن ها اشاره شد می توانید با «اداره شخصی کوچکی» که برای خودتان درست کرده اید هر جایی که دوست داشتید به راحتی سفر کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24