لیست گوشی هایی که قابلیت پشتیبانی از شارژ بیسیم دارند 7

سلام. در این محتوا سعی داریم تا لیست گوشی هایی که قابلیت پشتیبانی از شارژ بیسیم دارند را برایتان شرح دهیم. پشتیبانی از شارژ بیسیم از قابلیت های بسیار جدیدی است که تعدادی از گوشی های پرچم دار در حال حاضر از آن بهره مند هستند. بعضی از این گوشی ها قابلیت شارژ کردن دیگر گوشی ها و هدفون های بیسیم مجهز به قابلیت شارژ بیسیم را هم داشته و خود به عنوان شارژر استفاده می شوند!.

البته این را هم باید گفت که شارژ شدن دستگاه از طریق پد ها شارژر بیسیم متصل به جریان برق سرعت آهسته تری نسبت به شارژ شدن با سیم های شارژر دارد و اگر قصد دارید تا دستگاه خود را به سرعت شارژ کنید استفاده از پد های شارژر بیسیم برای گوشی تان انتخاب مناسبی نیست.

  • انواع شارژ بیسیم

شارژ های بیسیم برای شارژ کردن گوشی ها دارای دو برند معروف به نام های Qi و PMA هستند.

Qi فناوری شارژ بیسیمی است که کمپانی اپل و سامسونگ از آن در درون گوشی های هوشمند خود استفاده کرده اند. این فناوری از انتقال القایی برای شارژ استفاده می کند؛ البته باید گفت PMA نیز ار همین حالت برای شارژ استفاده می کند و له نوعی از Qi تقلید کرده است، اما شرکت سامسونگ این فناوری را هم در درون گوشی های خود به کار برده تا گوشی های این شرکت بتوانند با هر دو نسخه از شارژر های بیسیم قابل شارژ شدن باشند.

هم اکنون با ما همراه باشید تا لیست گوشی هایی که قابلیت شارژ بیسیم دارند را بیان کنیم.

  • Huawei P30 Pro

هوآوی پی 30 پرو از سری گوشی هایی است که قابلیت شارژ بیسیم و شارژ کنندگی نیز دارد. حسگر اثر انگشت این گوشی در درون صفحه نمایش جای گرفته و با صفحه نمایش 6.47 اینچی با نسبت پوشانندگی سطح بالا، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

چیپ به کار رفته در پی 30 پرو از نوع کایرین 980 با 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی است که از استاندارد IP68 به منظور مستحکم بودن در مقابل ورود هرگونه قطراب آب و گرد و غبار بهره مند است.

همچنین باتری این دستسگاه از نوع غیر قابل تعویض با ظرفیت 4200 میلی آمپر بر ساعتی است.

  • سری گوشی های Samsung Galaxy S10

سه گوشی سامسونگ گلکسی اس 10، اس 10 پلاس و اس 10 ای دارای قابلیت شارژ بیسیم به نام Wireless Power Share اند. البته خرید گوشی S10 بیشتر به شما پیشنهاد می شود چرا که دارای صفحه نمایش تمام صفحه تر و بزرگ تر، دوربین سه گانه، باتری بهتر، حسگر اثر انگشت درون صفحه ای و استاندارد IP68 می باشد.

  • Sony Xperia Z3

این گوشی دارای صفحه نمایش با رزولوشن 1920 در 1080 و در ابعاد 5.2 اینچی بوده و دارای چیپ Qualcomm MSM8974AC Snapdragon 801 با پردازنده 4 هسته ای می باشد. باتری اکسپریا زد 3 نیز لی آیونی و با ظرفیت 3100 میلی آمپر بر ساعت است.

  • Huawei Mate 20 Pro

میت 20 پرو شاهکار زیبایی هوآوی با صفحه نمایشی6.39 اینچی و رزولوشن 3120 در 1440 پیکسل است. دوربین اصلی میت 20 پرو سه لنز 40+20+8 به همراه دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی بوده و دارای چیپ HiSilicon Kirin 980 به همراه 8 هسته پردازشی کورتکس می باشد. باتری نیز دارای ظرفیت 4200 میلی آمپری و از نوع لیتیوم پلیمری است.

  • Samsung Galaxy Note9

نوت 9 را دیگر همه کاربران می شناسند!. پرچم دار قوی سامسونگ با صفحه نمایش 6.4 اینچی و رزولوشن 2960 در 1440 پیکسل و دوربین دوگانه 12+12 در کنار دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی که توسط چیپ اسنپ دراگون یا اگزینوس در نسخه های متفاوت با 8 هسته پردازشی کنترل می شود. باتری این گوشی نیز از نوع لی آیونی با ظرفیت 4000 میلی آمپر بر ساعت می باشد.

یک نظر

  1. سلام #سوال گوشیHuawei y9 Prim قابلیت شارژ بدون سیم داره یانه مثل گوشی های بالا

    کاویان رحمانی
    1. خیر متاسفانه این مدل از شارژ بی سیم پشتیبانی نمیکند

  2. ردمی نوت 8 معمولی هم این قابلیت رو داره؟

  3. سلام.گوشی من Samsung Galaxy A21s هست.پشتیبانی میکنه؟

  4. A31 پشتیبانی میکنه؟

  5. مطلب برای گوشی های گذشت‌ش حتی اس ۲۱ هم نیست داخلش
    لطفاً اصلاح کنید

  6. گوشی a30s شارژر بی سیم پشتیبانی میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24