مشاهده ی گوشی مرموز Xiaomi Redmi 8 در TENNA پیام بگذارید

کمپانی شیائومی، یک شرکت الکترونیک در بخش خصوصی است که مقر آن در پکن میباشد. این شرکت جزو بزرگ ترین شرکت های الکترونیکی در تولید وسایل و گوشی های هوشمند است. شیائومی کار خود را از سال 2011 میلادی با انتشار اولین گوشی هوشمند خود آغاز کرد و به وسیله آن، در زمانی کوتاه به یکی از بزرگ ترین تولید کننده های گوشی های هوشمند تبدیل شد.

حال در چند روز گذشته، خبری نسبت به بروز یک سری تصاویر و مشخصات از گوشی جدید شیائومی به بیرون درز کرده است. این خبر ها از طریق TENNA به اطلاع همه رسیده و پیش بینی میشود که این تصاویر برای گوشی Xiaomi Redmi 8 باشد!.

  • شماره مدل

این گوشی ناشناس و بی نام و نشان دارای شماره مدل M1908C3IC میباشد که در کنار آن، تصاویری نیز مربوط به همین گوشی و همچنین مشخصات کامل آن، در TENNA درج شده است.

  • صفحه نمایش

با فرض این که این گوشی ناشناس Xiaomi Redmi 8 باشد، باید گفت که اندازه ی صفحه نمایش  Redmi 8 چیزی در حدود 6.21 اینچ است. رزولوشن صفحه نمایش این گوشی وضوح 720*1520 پیکسل را دارد.

در عکس های منتشر شده صفحه نمایش Xiaomi Redmi 8 دارای نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه بالایی است و شبیه به طراحی گوشی های چدید دیگر کمپانی ها میباشد. این طور که از طراحی آن پیدا است، حاشیه ها در قسمت پایینی این گوشی کمی ضخیم تر هستند و در آن قسمت نام Redmi نیز حک شده است.

  • طراحی

دکمه های فیزیکی تغییر میزان صدا در سمت راست گوشی وجود دارند و در پاین آن دو، دکمه فیزیکی پاور نیز مشاهده میشود. در قسمت پشتی این گوشی نیز نام Redmi به صورت عمودی حک شده است. در وسط گوشی و درون یک قاب مستطیل و خمیده مانند به صورت عمودی نیز دوربین دوگانه ی این گوشی را میبینیم. همچنین در بالای این قاب مستطیل شکل، فلاش LED بوده و در پایین این دو لنز، حسگر اثر انگشت دایره ای شکل Xiaomi Redmi 8 جای گرفته است.

گوشی در چهار قسمت بدنه جلویی و پشتی Xiaomi Redmi 8 حالتی خمیده دارد که زیبایی این گوشی را دو چندان میکند.

در قسمت زیرین این قاب مستطیل شکل، عبارت Designed by Xiaomi نیز به صورت عمودی حک شده است.

  • دوربین

این گوشی دارای دوربین سلفی با کیفیت 8 مگاپیکسل در بالای صفحه نمایش و در وسط آن میباشد که به احتمال زیاد وجود حالت ناچ گوشی را تأیید میکند.

دوربین اصلی این گوشی در قسمت پشتی نیز دارای  دولنز با کیفیت های 12 مگاپیکسلی است.

  • سخت افزار و نرم افزار

گوشی جدید شیائومی با نام Xiaomi Redmi 8 دارای پردازنده ای 8 هسته ای با فرکانس پردازشی 2GHz بوده و در سه نسخه ی 2، 3 و 3 گیگابایتی از حافظه RAM با میزان حافظه داخلی 16، 32 و 64 گیگابایتی به بازار عرضه میشود. همچنین این گوشی دارای اسلات مخصوص کارت حافظه جانبی تا میزان 512 گیگابایت نیز میباشد.

Xiaomi Redmi 8 دارای سیستم عامل اندروید Pie 9.0 بوده و از باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر بر ساعت است با قابلیت شارژ سریع بهره میبرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24