معرفی ساعت هوشمند هوآوی مدل watch GT2 پیام بگذارید

ساعت هوشمند هوآوی مدل Watch GT2 در ماه میلادی سپتامبر سال 2019 معرفی و در ماه اکتبر عرضه خواهد شد. این ساعت هوشمند با طراحی کاملا راحت و زیبا و شبیه به یک ساعت مچی کلاسیک و همیشگی کاربران تبدیل کرده بوده که در قسمت های بعد ویژگی های آن را برایتان مطرح خواهیم کرد.

  • طراحی

بدنه ساعت دارای ابعاد 45.9 در 45.9 در 10.7 میلی متر بوده و وزنی معادل با 41 گرم دارد. Watch GT2 دارای صفحه ای گرد با دو دکمه در سمت راست بوده که یکی در بالا و دیگری در پایین جای گرفته اند.

ساعت هوآوی جی تی 2 دارای دو نوع بند از جنس سیلیکونی و چرمی است و به دلیل تصاوی و تم های جذابی که برای نشان دادن ساعت و تاریخ دارد، حس در دست داشتن یک ساعت عادی و زیبا و شیک را به شما می دهد. البته اگر عاشق تکنولوژی و به نمایش گذاشتن آن هستید، تم های مخصوص سلیقه شما نیز وجود دارد!.

ساعت فاقد اسلات مخصوص برای سیم کارت و کارت حافظه بوده و جک 3.5 میلی متری صدا و اسپیکر تماس هم ندارد؛ اما بر خلاف این ها، از قابلیت ضد آب بودن تا عمق 50 متری آب برخوردار می باشد.

باید گفت تنها نسخه های 46 میلی متری قابلیت پشتیبانی از تماس ها به صورت بلوتوثی را دارند.

  • صفحه نمایش

صفحه نمایش ساعت هوشمند هوآوی Watch GT2 از نوع لمسی خازنی با پنل OLED بوده و قابلیت نمایش طیف رنگی تا 16 میلیون رنگ را دارد.

ابعاد صفحه نمایش 1.39 اینچ بوده که به عبارتی 6.2 سانتی متر مربع می باشد. همچنین نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در این ساعت در حدود 29.6 درصد است و با توجه به تصاویر این میزان عدد بسیار بالایی به حساب می آید!.

رزولوشن صفحه نمایش جی تی 2 میزان 454 در 454 پیکسل داشته و نسبت آن 1:1 می باشد. علاوه بر این ها تراکم پیکسلی نیز 462 پیکسل به ازای هر اینچ است که از ویژگی های مثبت ساعت به ویژه میزان خوانایی آن در طول روشنایی روز می باشد.

  • سخت افزار و نرم افزار

Watch GT2 با این که از اسلات مخصوص حافظه مصون است اما دارای حافظه داخلی به میزان 4000 مگابایت بوده و دارای نسخه OS از نوع Huawei Wearable Platform می باشد.

موقعیت یاب GPS، NFC در نسخه چین، بلوتوث نسخه 5.1 LE و EDR، حسگر های شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنجش میزان ضربان قلب، فشار سنج، قطب نما و غیره از ویژگی های سخت افزاری به کار رفته در این ساعت اند.

این ساعت در دو مدل LTN-B19 و DAN-B19 به بازار عرضه خواهد شد و NFC نیز در ایران بلااستفاده خواهد بود.

  • باتری

باتری مورد استفاده ساعت هوشمند هوآوی مدل Watch GT2 از نوع غیر قابل تعویض لیتیوم آیونی با ظرفیت 455 میلی آمپر بر ساعت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24