معرفی هدفون بیسیم تسکو مدل Air Phone TH 5360 پیام بگذارید

آنچه در این مطلب میخوانید:

در ماه گذشته، شاهد تولید یک هدفون بیسیم و زیبا از شرکت تسکو بودیم. نام این مدل Air Phone TH 5360 بوده و در رنگ مشکی عرضه میشود. هم اکنون نیز به معرفی ویژگی های این هدفون بیسیم خواهیم پرداخت.

  • طراحی

ابعاد Air Phone TH 5360 معادل با 21*17*26 میلی متر است و وزن آن 5 گرم میباشد. طراحی به گونه ای است که دو هدفون بیسیم به زیبایی هچه تمام تر آن قدر کوچک اند که به راحتی درگوش شما جای میشوند. همچنین محفظه ای مستطیل شکل مخصوص این هدفون بیسیم در نظر گرفته شده است که به صورت کشویی باز میشود و میتوانید Air Phone را از درون آن بیرون آورید. وزن پایه شارژر همراه این هدفون نیز 40 گرم میباشد.

جعبه مخصوص نگه داری این هدفون بیسیم نیز خود ب خود باز میشود و در بخش جلویی آن درگاه Micro USB به همراه 4 چراغ جای گرفته است.

  • مشخصات فنی

نوع اتصال Air Phone TH 5360 بیسیم بوده و برای انجام مکالمات، ورزش و استفاده های عمومی بسیار مناسب است.

این هدفون بیسیم به وسیله بلوتوث نسخه 5.0 به گوشی شما متصل میشود تا فاصله 10 متری از گوشی عمکلرد دارد. همچنین پاسخ فرکانسی هدفون تسکو از 20 تا 20000 هرتز میباشد.

این هدفون بیسیم در مقابل آب و نفوذ گرد و غبار نیز مقاوم است.

اقلام همراه Air Phone TH 5360 دو عدد سری یدکی گوشی، دفترچه راهنما و باکس مخصوص نگه داری هدفون ها است که در مورد آن صحبت کردیم و منبع تغذیه نیز در داخل باکس وجود دارد.

از ویژگی های دیگر این هدفون بیسیم میکروفون، Noise Cancelling Microphone، قابلیت کنترل لمسی فرامین، اتصال دو گوشی به هدفون به صورت جدا از هم، خاموشی خودکار در صورت عدم فعالیت تا 5 دقیقه و غیره میباشد.

  • باتری

Air Phone TH 5360 دارای باتری لیتومی 50 میلی آمپر بر ساعتی است. این باتری قابلیت نگه داری شارژ تا 40 ساعت در حالت Stand By را داشته و از نشانگر LED بر روی هدفون و پایه شارژر بهره مند است.

  • نحوه کار

با نگه داشتن انگشت خود بر روی هدفون تا 3 ثانیه، این هدفون بیسیم روشن میشود و یک حلقه نور دایره ای شکل در اطراف هدفون شروع به نور پردازی و چشمک زدن میکند.

پس از چشمک زدن دو هدفون اگر نزدیک به یک دیگر باشند با هم Pair میشوند. سپس هدفون سمت راست منتظر اتصال به هر نوع دستگاه مجهز به بلوتوث میشود. همچنین بر روی هر هدفون نوشته شده که برای گوش چپ یا گوش راست در نظر گرفته شده است.

برای اتصال به این هدفون ها نیز کافی است تا به بخش بلوتوث دستگاه خود مراجعه و نام TH5360 را بیابید و بر روی آن کلیک کنید!.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24