معرفی هدفون بیسیم free buds 3 توسط هوآوی با قابلیت حدف نویز پیشرفته پیام بگذارید

هوآوی در آخرین رونمایی خود از محصولات هوشمند در نمایشگاه بزرگ IFA سال 2019 میلادی، هدفون بیسیم free buds 3 را به تمامی کاربران معرفی کرد. این هدفون از آخرین تکنولوژی مبتنی بر حذف هرگونه نویز های مزاحم بهره برده و گوش دادن به موسیقی، مکالمات تلفنی و هر نوع عمل دیگری را آسان تر می کند.

  • اپل ایرپادز یا فری بادز 3 هوآوی؟

در حال حاضر از نظر طراحی هدفون بیسیم free buds 3 به ایر پادز های اپل کمی شباهت دارد اما وجود هدفون بیسیم free buds 3 خودش به عنوان یک رقیب سرسخت برای اپل می باشد.

با اینکه تمامی شرکت های از جمله سامسونگ، هوآوی، جی بل و بوز هدفون های بیسیم خود را با ویژگی های جذاب وارد بازار فروش کرده اند، اما هنوز هم این ایرپادز های اپل اند که بازار فروش 60 درصدی از هدفون های بیسیم را برای خود کرده اند!.

هدفون بیسیم free buds 3 از سال 2018 با نسخه اولیه به بازار معرفی شدند که به دلیل شباهت با اپل ایرپادز و زیبایی و ظرافت در کنار قیمت پایین تر به شدت مورد استقبال کاربران قرار گرفتند. هم اکنون نیز هوآوی ادعا کرده که این هدفون بیسیم جدید یک سر و گردن از لحاظ سرعت و مصرف انرژی و بهینه بودن اش از رقبا بالاتر است و ارزش خرید را دارد.

حال به برسی ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری هدفون بیسیم free buds 3 می پردازیم تا شما را با نقاط قوت و ضعف این هدفون بیسیم زیبا آشنا کنیم.

  • طراحی

همان طور که گفته بودیم، طراحی این هدفون نزدیک به ایرپادز اپل است که با نام Open Air معروف اند. این هدفون ها به صورت دقیق و کامل در درون گوش قرار نمی گیرند و می توانید صدای فضای بیرون را هم داشته باشید. اما بر طبق گفته های سازندگان این هدفون، طراحی به گونه ای ارگونومیک و راحت است که به زیباییدر درون گوش جای می گیرد و به این راحتی ها هم نمی افتد!.

  • سخت افزار موجود در هدفون بیسیم free buds 3

سخت افزار به کار رفته برای این هدفون یک چپ اختصاصی برای هدفون ها بوده که از نوع Kirin A1 می باشد و از بلوتوث نسخه 5.1 نیز پشتیبانی می کند. این سخت افزار دستگاه را از طریق بلوتوث دو کاناله ایزوکرون یا همان متقارن متصل کرده و تأخیر در اتصال را تا 30 درصد کاهش می دهد و علاوه بر آن، به کاهش مصرف انرژی تا 50 درصد هم کمک می کند و سرعت انتقال داده در آن 2.3 مگابیت برثانیه است.

  • قابلیت حذف نویز پیشرفته در هدفون بیسیم free buds 3

به قابلیت جذاب این هدفون می رسیم که هوآوی بیشتر بازاریابی خود را بر اساس آن انجام داده است: حذف نویز فوق پیشرفته.

حال به زبان ساده اگر بخواهیم توضیح دهیم، هدفون های هوآوی به گونه ای طراحی شده اند که به طور خودکار با هر نوع گوش و کانال گوش از هر کاربری که وارد اش شوند شکل می گیرند و بدین گونه نویز را تا میزان 15 درصد کاهش می دهند.

حسگر استخوانی از ویژگی دیگر این هدفون بیسیم free buds 3 است که به طور خودکار شما را از صدای های بیرون خلاص می کند. این قابلیت در حین شلوغی ها از طریق درخواست با میکرفون قوی و آئرودینامیکی موجود در هدفون نیز به راحتی کار خواهد کرد. حتی اگر در حین دوچرخه سواری با هدفون بیسیم free buds 3 باشید و سرعتتان نزدیک به 20 کیلومتر در ساعت هم باشد، باز هم هدفون های بیسیم صدای شما را با کیفیت بالا و با شفاقیت کامل دریافت می کنند!.

  • تاریخ عرضه و قیمت فروش

به احتمال زیاد هدفون بیسیم free buds 3 از پایان سال 2019 میلادی عرضه شده و با قیمت زیر 200 دلار که چیزی در حدود 2 میلیون و 200 هزار تومان می باشد عرضه شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24