معرفی ویژگی های گوشی هوشمند و جدید Vivo Z1X پیام بگذارید

با سلام. در این محتوا سعی داریم تا به معرفی ویژگی های گوشی هوشمند و جدید Vivo Z1X بپردازیم. با ما همراه باشید.

این گوشی به احتمال زیاد تا تاریخ سپتامبر سال 2019 معرفی و عرضه شود که البته خبری در حد یک شایعه می باشد. در این جا نیز اطلاعاتی را که از طریق منابع موثق درز شده را برایتان بازگو خواهیم کرد.

  • طراحی و صفحه نمایش

متاسفانه خبری در باره ابعاد و وزن و ویژگی های اصلی بدنه نیست. اما می توان گفت صفحه نمایش Vivo Z1X از نوع لمسی خازنی با پنل Super AMOLED است و قابلیت نمایش طیف رنگی تا 16 میلیون رنگ را دارد.

سایز صفحه نماشی این گوشی 6.38 اینچ بوده و از قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن یا Always On Display نیز پشتیبانی می کند. همچنین حسگر اثر انگشت نیز در زیر صفحه نمایش جای دارد.

رزولوشن صفحه نمایش ویو زد 1 ایکس به میزان 2340 پیکسل در 1080 پیکسل بوده و دارای نسبت تصویر 19.5:9 میباشد. همچنین تراکم پیکسلی نمایشگر چیزی در حدود 404 پیکسل به ازای هر اینچ می شود. تصوبر در نور روز به خوبی دیده شده و به دلیل رزولوشن بالا تصاویر با دقت و زیبایی بسیار زیاد ظاهر مب شوند.

گوشی دارای اسلات دو سیم کارت از نوع Nano SIM بوده و اسلات دوم به صورت دلخواه می تواند برای کارت حافظه استفاده شود.

  • سخت افزار

چیپست به کار رفته در Vivo Z1X از نوع Qualcomm Snapdragon SDM712 با لیتوگرافی 10 نانومتری است.

همچنین پردازنده مرکزی به کار رفته هشت هسته که دو تای آن از نوع کریو 360 طلایی با فرکانس 2.3 گیگاهرتز و شش تای دیگر آن از نوع کریو 360 نقره ای با فرکانس 1.7 گیگاهرتز می باشند به عنوان دست های کمکی چیپ اصلی استفاده می شوند.

پردازنده گرافیکی موجود در گوشی ویوو از نوع Adreno 616 و تجربه بسیار خوبی را در انجام هر گونه بازی با تنظیمات گرافیکی بالا برایتان فراهم می آورد.

اما به بخش حافظه داخلی گوشی سری بزنیم؛ Vivo Z1X دارای اسلات مخصوص حافظه از نوع SD Card تا میزان 256 گیگابایت بوده و همان طور که قبل تر بیان کردیم، از اسلات دوم سیم کارت برای این فضا استفاده می کند.

میزان حافظه RAM گوشی در دو حالت حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی به میزان 6 گیگابایت می باشد.

  • دوربین

دوربین اصلی Vivo Z1X کیفیتی 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم 1.8 و قابلیت تشخیص فاز و فوکوس خود کار بوده اشت. لنز دوم نیز کیفیتی 8 مگاپیکسلی داشته و از لنز 13 میلی متری با گشودگی 2.2 و قابلیت عکاسی فوق عریض برخوردار است.

لنز سوم نیز 5 مگاپیکسل بوده و با گشودگی دیافراگم 2.4 و سنسور تشخیص عمق تصویر یک عکس کاملاٌ زیبا را برایتان می گیرد. فیلم برداری نیز از کیفیت 2160 پیکسلی با سرعت 30 فریم در ثانیه شروع می شود و به 1080، 720 و سرعت های بالاتر می رسد.

دوربین سلفی نیز کیفیت 32 مگاپیکسلی با گشودگی 2.0 دارد.

  • باتری

باتری اسفاده شده در Vivo Z1X از نوع لیتیوم پلیمری غیر قابل تعویض با ظرفیت 4500 میلی آمپر بر ساعت است که از شارژر سریع 22.5 واتی پشتیبانی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24