معرفی و بررسی گوشی جدید iPhone 11 Pro Max کمپانی اپل پیام بگذارید

گوشی جدید iPhone 11 Pro Max کمپانی اپل در ماه گذشته با ویژگی های کاملاً متفاوت و طراحی جدید به کاربران معرفی شد و هم اکنون نیز در بازار های فروش قابل ارائه است. iPhone 11 Pro Max دارای ویژگی های بسیار هم چون نگه داری شارژ به مدت بالا، پردازنده سخت افزاری جدید، دوربین پیشرفته تر و ویژگی های سخت افزاری دیگری است که در این جا به آن می پردازیم.

  • طراحی

گوشی از لحاظ طراحی در قسمت بدنه پشتی تغییراتی داشته است.

و اما وقتی به پشتی بدنه که می رسیم بخش طراحی جدید بیشتر خود را نشان می دهد!. محل دوربین حال به جای دو لنز به هم پیوسته به صورت افقی و دو لنز به همراه فلاش LED در میان آن ها به صورت عمودی که در آیفون 10 مشاهده کردیم، به صورت سه لنز مجزا و دایره ای شکل در آمده است.

دو لنز به صورت عمودی در سمت چپ iPhone 11 قرار گرفته اند و لنز سوم هم در سمت راست و در محلی بین دو لنز جای گرفته و در آخر، فلاش دو گانه LED نیز در بالای لنز سوم قرار دارد که همگی در درون یک قاب مربع شکل برآمده دور هم جمع شده اند که در عکس ها قابل مشاهده است.

در سمت چپ گوشی دکمه های فیزیکی کنترل صدا قرار گرفته است و در بالای آن دکمه مخصوص گوشی های اپل برای رفتن به حالت سکوت وجود دارد. محل تعویض سیم کارت ها نیز در سمت دیگر بدنه قرار دارد.

ابعاد بدنه 158.77.8*8.1 میلی متر است و وزن iPhone 11 Pro Max در حدود 226 گرم می باشد. قسمت پشت و جلویی بدنه از جنس شیشه و قاب استیل ضد زنگ می باشد و گوشی دارای استاندارد IP68 برای محافظت از گوشی در هنگام ذرات گرد و غبار و قطراب آب برای 4 متر در مدت 30 دقیقه است.

  • صفحه نمایش

صفحه نمایش آیفون 11 پرو ماکس از نوع لمسی خازنی و Super Retina XDR OLED بوده و قابلیت نمایش تا 16 میلیون رنگ را دارد. ابعاد صفحه نمایش 6.5 اینچ بوده و نسبت صفحه نمایش به سطح بدنه به میزان 83.7 درصد می باشد.

رزولوشن صفحه نمایش iPhone 11 Pro Max 2688 در 1242 پیکسل است و تراکم پیکسلی آن 458 پیکسل به ازای هر اینچ می شود. شیشه این گوشی از نوع ضد خش با پوششی از نوع اولفوبیک به منظور پایین آوردن میزان بازتاب نور و لکه دست بوده و از روشنایی 800 نیتی به همراه قابلیت HDR Plus و صفحه نمایش 120 هرتزی در هنگام دریافت لمس نیز برخوردار است.

  • سخت افزار و نرم افزار

بخش چیپ اصلی از نوع اپل A13 Bionic با لیتوگرافی 7 نانومتری است که در حافظه داخلی های 64 و 256 و 512 گیگابایتی با 4 گیگابایت حافظه RAM ارائه می شود.

از ویژگی های دیگر iPhone 11 Pro Max وجود دستیار صوتی سیری، حسگر Face ID، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورتی، قطب نما، فشار سنج، GPS، رابط کاربری IOS 13، NFC، یو اس بی از نسخه 2.0، بلوتوث نسخه 5.0 و غیره می باشد.

  • دوربین

دوربین به کار رفته در آیفون 11 پرو ماکس از نوع سه لنز با کیفیت های 12+12+12 مگاپیکسل و f/1.8 و f/2.4 و f/2.0 بوده که از فلاش دوگانه، تصویر برداری HDR، پانوراما، فیلم برداری 2160 پیکسلی با سرعت 24 و 30 و 60 فریم بر ثانیه است.

دوربین سلفی این گوشی نیز دارای لنز 12 مگاپیکسلی با f/2.2 است. دوربین های اپل اگرچه از گذشته تا کنون تغییرات کیفیتی از لحاظ افزایش و رفتن به کیفیت 40 مگاپیکسلی را همانند دیگر دوربین ها نداشته است. اما باید گفت به لطف پردازشگر قوی موجود در سری گوشی های اپل است که کیفیت عکس ها را تا این حد بالا برده است!.

  • باتری

باتری آیفون 11 پرو ماکس از نوع غیر قابل تعویض لی آیون و با ظرفیت 3110 میلی آمپر بر ساعت است. شارژ سریع به کار رفته برای گوشی 18 واتی بوده و 50 درصد به لطفUSB Power Delivery 2.0 و Qi Wireless Charger در مدت زمانی 30 دقیقه انجام می شود. گوشی در حالت صحبت تا 17 ساعت در کنار حالت چند رسانه ای دوام دارد و در حالت پخش موسیقی، 65 ساعت روشن می ماند که عدد بسیار بالایی است!.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24