معرفی و بررسی گوشی هوشمند و جدید با نام Vivo Z5 پیام بگذارید

Vivo Z5 نام گوشی هوشمند جدید و نسخه ی به روز رسانی شده گوشی قبلی این شرکت یعنی Vivo Z5x می باشد که دو ماه گذشته به بازار های فروش معرفی شد.

شرکت چینی Vivo تولید کننده ی گوشی های هوشمند، لوازم جانبی گوشی های هوشمند، نرم افزار و خدمات آنلاین مربوط به گوشی های هوشمند است که کار خود را از سال 2009 آغاز کرده و یک شرکت چند ملیتی است.

Vivo Z5 دارای ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری بسیار قدرتمند تر از Vivo Z5x بوده و در این نسخه شاهد پیشرفت های بسیار زیاد حتی در نحوه طراحی Vivo Z5 نیز بودیم که در ادامه به طور خلاصه و مفید برایتان بیان خواهیم کرد.

  • طراحی

بدنه دارای طراحی بسیار زیبایی است که هم اکنون در اکثر گوشی های پرچم دار به نمایش در می آید. صفحه نمایشی نزدیک به حالت تمام صفحه با حسگر اثر انگشت درون صفحه ای و حالت ناچ برای دوربین سلفی در قسمت میانی و بالای صفحه نمایش که برای انجام کار ها و پخش فایل های ویدئویی مورد علاقه تان فوق العاده است. ابعاد بدنه 6.28 اینچ بوده و وزنی معادل با 187 گرم دارد.

در سمت راست بدنه نیز به ترتیب دکمه های فیزیکی کنترل صدا و دکمه قفل صفحه نمایش وجود دارد. دکمه فیزیکی دیگری در سمت چپ بدنه به کار رفته است که احتمال می دهیم برای دستیار صوتی در نظر گرفته شده باشد.

در قسمت پایینی بدنه پورت شارژر از نوع سریع و اسپیکر تک کاناله به همراه میکروفون تماس بوده و جک 3.5 میلی متری صدا نیز در قسمت بالایی گوشی وجود دارد.

در قسمت پشتی این گوشی دوربین با لنز سه گانه در کنار فلاش LED درون یک قاب مستطیل و خمیده شکل به صورت عمودی قرار گرفته اند و در پایین گوشی نیز نام لوگوی Vivo دیده می شود.

  • صفحه نمایش

صفحه نمایش گوشی Vivo Z5 از نوع لمسی خازنی Super AMOLED است که قابلیت نمایش طبف رنگی تا 16 میلیون رنگ را داشته و ابعاد آن 6.38 اینچ می باشد. همچنین نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه 83.3 درصد است که عدد بالایی حساب می شود و این خود یک امتیاز مثبت برای این گوشی است. وضوح صفحه نمایش 2340*1080 پیکسل است و تراکم پیکسلی اس چیزی در حدود 404 پیکسل به ازای هر اینچ می شود.

این صفحه نمایش از قابلیت Always On Display یا همان صفحه نمایش همیشه روشن نیز پشتیبانی می کند.

  • سخت افزار و نرم افزار

Vivo Z5 از اندروید Pie ورژن 9.0 با رابط کاربری Funtouch 9.1 پشتیبانی می کند. در بخش اصلی، چیپ Qualcomm SDM712 Snapdragon 712 با لیتوگرافی 10 نانومتری و هشت هسته پردازشی از نوع Cryo در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 616 تمامی کارهایتان در کسری از ثانیه با بهترین کیفیت انجام می دهند!.

Vivo Z5 دارای RAM 6 و 8 گیگابایتی در نسخه های 256، 128 و 64 گیگاباتی از حافظه داخلی وجود دارد.

  • دوربین و باتری

دوربین اصلی گوشی دارای کیفیت 48+8+5 بوده و از فیلم برداری 2160 پیکسلی با سرعت 30 فریم بر ثانیه نیز پشتیبانی می کند. دوربین سلفی نیز کیفیتی 32 مگاپیکسلی با گشودگی f/2.0 داشته و از HDR و فیلم برداری 1080 پیکسلی با سرعت 30 فریم بر ثانیه ای برخوردار است!.

در کنار تمامی این ویژگی های جذاب، یک باتری قوی از جنس لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی آمپر بر ساعت در کنار شارژ سریع 22.5 واتی قرار داده شده است که در طول شبانه روز به خوبی کاربر را یاری می کند!.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24