معرفی و بررسی گوشی هوشمند Nokia 9 Pure View پیام بگذارید

گوشی جدید Nokia 9 از سری گوشی های هوشمند بسیار فو العاده با 5 دوربین اصلی می باشد. این گوشی یک تجربه بسیار عالی برای هر کاربر عاشق عکاسی می باشد که به وسیله اش می توان بهترین عکس ها را به ثبت رسانید!.

هم اکنون به بررسی و معرفی این گوشی هوشمند و زیبا خواهیم پرداخت تا شما را با ویژگی ها و نقاط قوت و ضعف Nokia 9 آشنا سازیم.

  • طراحی

Nokia 9 همانند دیگر هم رده های خودش که دارای طراحی زیباتر با صفحه ای تمام صفحه هستند نمی باشد اما باز هم توانایی رقابت با آن ها را دارد.

این گوشی دارای ابعادی 6.10 اینچی با وزن 172 گرمی می باشد. Nokia 9 از استاندارد IP 67 برخوردار بوده و در مقابل ضرات گرد و غبار و جریان آب تا 30 دقیقه برای عمق یک متری مقاوم  است.

در سمت راست بدنه، دکمه های فیزیکی تنظیم صدا و در پایین آن دکمه پاور گوشی وجود دارد. در قسمت جلویی و در بالا، لوگوی نوکیا و دوربین سلفی به همراه اسپیکر تماس و دو حسگر وجود دارند و در قسمت پایینی حاشیه ای سیاه رنگ از بدنه که ضخامت آن متوسط است وجود دارد.

در بخش پشتی گوشی چهار لنز دوربین به همراه فلاش LED به صورت دایره وار در قسمت بالایی جای گرفته اند و لنز پنجم در وسط این لنز ها قرار دارد.

گفتنی است که نوکیا برای گوشی هوشمند Nokia 9 خود از حسگر اثر انگشت سریع و قدرتمند درون صفحه ای استفاده کرده است.

  • صفحه نمایش

Nokia 9 دارای صفحه نمایش به ابعاد 5.99 اینچ از نوع OLED با رزولوشن 2880*1440 پیکسلی می باشد. تراکم پیکسلی موجود در صفحه نمایش 538 پیکسل به ازای هر اینچ است و صفحه نمایش Nokia 9.1 قابلیت نمایش میزان طیف رنگ تا 16 میلیون رنگ است.

نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه 79.7 درصد می باشد که کمی نا امید کننده است اما به نسبت قابلیت های جذاب گوشی قابل چشم پوشی است. علاوه بر این ها، محافظ صفحه به کار رفته از نوع Corning Gorilla Glass 5 می باشد و صفحه نمایش از قابلیت HDR 10 نیز پشتیبانی می کند.

  • سخت افزار و نرم افزار

سخت افزار به کار رفته در Nokia 9 از نوع Qualcomm SDM845 Snapdragon 845 با لیتوگرافی 10 نانومتری است که به همراه 8 هسته پردازشی یاری می شود. 4 هسته از نوع کریو 2.8 گیگاهرتزی بوده و 4 هسته ی دیگر از نوع کریو 1.7 گیگاهرتزی می باشند. همچنین پردازنده گرافیکی Adreno 630 با حافظه داخلی 128 گیگابایتی در کنار 6 گیگابابیت حافظه ی RAM به خوبی از پس کار های شما بر میایند.

اندروید به کار رفته در Nokia 9 از نوع 9.0 پای و سیستم عامل اندروید One می باشد.

  • دوربین

دوربین موجود در این گوشی دارای 5 لنز با کیفیت 12 مگاپیکسلی است که دارای گشودگی دیافراگم f/1.8 به همراه حسگر ToF می باشند. همچنین تصویر برداری HDR، پانوراما، فیلم برداری با کیفیت 2160 پیکسلی و غیره از ویژگی های دوربین اصلی اند. دوربین سلفی نیز دارای یک لنز با کیفیت 20 مگاپیکسل است که از قابلیت HDR بهره می برد.

  • باتری

باتری به کار رفته در Nokia 9 از نوع لیتیوم پلیمری و غیر قابل تعویض با ظرفیت 3320 میلی آمپر بر ساعت است که به همراه شارژر سریع 18 واتی از نوع نسخه 3.0 به شما عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24