معرفی گوشی های هوشمند و جدید نوکیا 6.2 و نوکیا 7.2 پیام بگذارید

امسال HMD Global در حال تغییر چرخه ی معرفی گوشی های هوشمند خود است.

در حالی که انتظار داشتیم تا گوشی های هوشمند نوکیا 6.2 و 7.2 در ماه فوریه میلادی عرضه شوند، Nokia Power User اشاره کرد که این گوشی ها در نزدیکی ششم آگوست عرضه خواهند شد و انتظار ها را به پایان می­رسانند!. گفتنی است که HMD Global نیز همین تاریخ را به عنوان تاریخ دقیقه عرضه ی گوشی های نوکیا اعلام کرده بود.

با این که دعوت نامه ای رسمی برای مطبوعات و خبر رسانی ها ارسال نشده، اما HMD Global-Nokia نام خود را به عنوان یکی از غرفه داران در ماه آینده یعنی ششم سپتامبر 2019 در IFA 2019 ثبت کرده است!.

البته تضمین قطعی برای اعلام و معرفی این گوشی ها وجود نخواهد داشت و نوکیا می­تواند از این غرفه برای معرفی هر محصول جدید دیگری استفاده کند. ولی اکثر شرکت های دیگر شامل LG  و Sony به معرفی محصولات و گوشی های هوشمند جدید خود خواهند پرداخت.

حال دو دستگاه تلفن هوشمند نوکیا 6.2 و 7.2 مجوز های لازم اندونزیایی خود را کسب کرده اند و برای معرفی آماده شده اند.

  • هنوز خبر ها راجع به جزئیات دقیق نیست.

یک شماره مدل مربوط به یکی از گوشی ها به بیرون درز کرده است اما معلوم نیست که این شماره مدل TA-1192 مربوط به نوکیا 6.2 است یا نوکیا 7.2. در هر صورت پیش بینی می­شود که دو گوشی هوشمند ما در یک زمان و با هم راه اندازی شوند.

تلفن های هوشمند نوکیا 6.2 و نوکیا 7.2 در صورتی که وارد غرفه نمایشگاه IFA 2019 شوند، تنها منظره ی بیرونی و طراحی خود را به اشتراک خواهند گذاشت و طبق گفته ها خبری از اطلاعات دقیق آن دو نخواهد بود.

علاوه بر این ها در چند ماهه اخیر نیز بر طبق خبر HMD Global، معرفی گوشی نوکیا 9.1 Pure View به دلیل وجود مشکلاتی در دوربین تا چند ماه دیگر به تأخیر افتاده است.

و در آخر باید گفت تنها زمان بیان می­کند که در این مراسم HMD Global چه کار خواهد کرد. آیا آستین های خود را برای معرفی دستگاه های جدید خود بالا می­زند یا خیر؟. اگر این طور است، پس دعوت نامه های اصلی باید تا دو هفته ی آینده به مطبوعات ارسال شود!.

  • پیش بینی ویژگی های نوکیا 6.2

انتظار می­رود که گوشی نوکیا 6.2 از یک صفحه نمایش 6 ایچی با کیفیت full HD + AMOLED در کنار دوربین 13 مگاپیکسلی جهت عکس برداری سلفی به صورت ناچ در بالای صفحه نمایش بهره ببرد.

گفته شده که ممکن است نوکیا 6.2 در قسمت پشتی این گوشی دارای دوربین با سه لنز باشد که کیفیت های آن 20، 8 و 5 مگاپیکسلی است. همچنین لنز های دوربین از اپتیک هایCarl Zeiss استفاده کنند!.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24