معرفی گوشی هوشمند و جدید Xiaomi Redmi Note7 پیام بگذارید

گوشی Xiaomi Redmi Note7 از گوشی های تازه تولید و بسیار شناخته شده توسط کمپانی شیائومی میباشد. کمپانی که در ابتدا کار خود را با تولید گجت های هوشمند آغاز کرد و در ادامه، با معرفی اولی سری از گوشی های هوشمند خود با بهترین رده های قیمتی سریعاً خودش را در دل تمامی کاربران جا کرد!.

هم اکنون نیز به معرفی و بررسی ویژگی های این گوشی هوشمند میپردازیم تا شما را با نقاط قوت و ضعف آن آشنا سازیم.

  • طراحی

Xiaomi Redmi Note7 دارای طراحی کاملاً شبیه به تمامی میان رده ها و پرچم داران معرفی شده ی اخیر است. صفحه نمایشی با حالت ناچ U شکل در  کنار حاشیه های کناری بسیار باریک و حاشیه های بالایی و پایینی نسبتاً پایین، طراحی بسیار زیبایی از یک گوشی هوشمند است.

Xiaomi Redmi Note7 در سمت راست خود دارای دکمه های فیزیکی کنترل صدا و در پایین آن، دکمه فیزیکی قفل صفحه وجود دارد.

ابعاد بدنه 159.2*75.298.1 میلی متر است و وزن گوشی 186 گرم میباشد. بدنه از جنس شیشه با فریم پلاستیکی بوده و هر دو قسمت جلو و پشت دارای محافظ Corning Gorilla Glass هستند.

در بدنه پشتی دو دوربین به صورت برآمده در یک قاب مستطیل شکل با لبه های خمیده در سمت بالا و چپ گوشی حضور دارند. در پایین این دو لنز فلاش LED به همراه متن دوربین دوگانه با هوش مصنوعی نیز به چشم میخورد.

در قسمت وسط و در میانه ی بالایی بدنه پشتی نیز حسگر اثر انگشت در قابی دایره ای شکل با کمترین سرعت پیش رو برای شما حضور دارد!.

  • صفحه نمایش

صفحه نمایش Xiaomi Redmi Note7 لمسی خازنی از نوع IPS LCD با قابلیت نمایش تا 16 میلیون رنگ میباشد. اندازه صفحه نمایش 6.3 اینچ بوده و نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در آن 81.4 درصد میباشد؛ این رقم برای گوشی های تازه تولید شده بسیار عالی است!.

روزولوشن صفحه نمایش نیز 2340*1080 پیکسل است و تراکم پیکسلی آن چیزی در حدود 409 پیکسل به ازای هر اینچ میشود. این صفحه نمایش از یک محافظ Corning Gorilla Glass 5 نیز بهره میبرد.

  • سخت افزار و نرم افزار

چیپست به کار رفته در Xiaomi Redmi Note7 از نوع Qualcomm SDM660 Snapdragon 660 با لیتوگرافی 14 نانومتری است. همچنین هست هسته پردازشی که 4 تای آن ها 2.2 گیگاهرتز از نوع کریو 260 بوده و 4 تای دیگر آن 1.8 گیگاهرتز و از نوع کریو 260 میباشد به یاری این چیپست قوی آمده اند. گفتنی است که پردازنده ی گرافیکی به کار رفته در Xiaomi Redmi Note7 از نوع eno 512 است و به راحتی از پس بازی های معروف و سنگین برمیاید.

اندروید موجود در این گوشی دارای نسخه 9.0 پای بوده و آیکون ها از جذابیت بسیار بالا و طراحی جدیدی برخوردارند.

  • دوربین

دوربین به کار رفته در Xiaomi Redmi Note7 دارای سه لنز با کیفیت های 48 با f/1.8 به همراه فوکوس خودکار در کنار لنز 12 مگاپیکسلی با f/2.2 و قابلیت تشخیص خودکار در کنار فوکوس خودکار بوده و لنز 2 مگاپیکسلی سوم نیز مسئولیت حسگر عمق را برعهده دارد.

دوربین سلفی این گوشی نیز کیفیتی 13 مگاپیکسلی دارد که گشودگی آن f/2.2 میباشد.

  • باتری

باتری موجود در گوشی Xiaomi Redmi Note7 از نوع غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر بر ساعت است که در کنار شارژر سریع از نسخه 4.0 بر خوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24