معرفی گوشی هوشمند Realme با دوربین 64 مگاپیکسلی پیام بگذارید

در چند ماه میلادی گذشته خبر هایی مبنی بر ساخت یک گوشی با دوربین قوی و با وضوح بالای  64 مگاپیکسلی توسط Realme به میان آمده بود و در هشتم آگوست، این گوشی هوشمند و بسیار قوی به بازار عرضه شد.

  • داستان ها بر سر نام گوشی!

با توجه به ظاهر این گوشی هوشمند، احتمالاً نام آن Realme 5 و یا Realme 5 Pro باشد.

این نام گذاری در حالی است که گوشی های Realme تاکنون از شماره 4 استفاده نکرده اند!.

ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چرا گوشی Realme به دنبال عدد 4 نمی­رود؟؛ خب به این دلیل است که چینی ها شماره 4 را یک شماره ناموفق می­دانند و تلفظ این شماره، با تلفظ کلمه ی مرگ برایشان تا حدودی یکسان است.

مدیر عامل Realme در هند نیز به منظور جذب افراد بیشتر به مدل جدید خود، نام اکانت توئیتر خود را به Madhav ‘5’ تغییر داد!.

به همین دلیل احتمال آن وجود دارد تا نام سری بعدی گوشی های Realme 3، Realme 3 Pro و Realme 3i از این شرکت، نام Realme 5 باشد.

  • بیانیه مدیر عامل، Realme قاتل پریمیوم است!

مادهاو، مدیر عامل Realme در توئیت آخر خود بیان کرد:”در حال کار بر روی قاتل پریمیوم جدید هستیم!. معرفی اولین دوربین هوشمند در جهان با سنسور 64 مگاپیکسلی GW1 و 1/1.72 اینچ به همراه پیکسل مگا µm 1.6 با عکس هایی بسیار شفاف حتی در نور کم، شگفتی زیادی را پدید می­آورد.”

  • مشخصات عمومی Realme 5

Realme 5 دارای صفحه نمایش 6.53 اینچی IPS LCD با رزولوشن صفحه 720*1520 پیکسل بوده و دارای سیستم عامل اندروید v9.0 Pie می­باشد.

نسبت تراکم پیکسلی صفحه نمایش نیز 258 پیکسل به ازای هر اینچ می­باشد و گوشی از صفحه نمایشی بزرگ با قابلیت چند لمسی پشتیبانی می­کند.

این دستگاه دارای دو پردازنده 4 هسته ای از نوع Kryo 260 با فرکانس های پردازشی 2 GHz و 1.8 GHz بوده و از 4 گیگابایت RAM برخوردار است.

باتری این گوشی از نوع Li-ion با گنجایش 5000 میلی آمپر بر ساعت بوده و از شارژر سریع نیز پشتیبانی می­کند.

ویژگی های دیگر این گوشی وجود بلوتوث نسخه 5، وجود تا کارت حافظه خارجی تا محدوده ی 256 گیگابایتی، Volte، USB Type-C، Wi-Fi 802.11، دو سیم کارت بودن، شتاب سنج، لایت سنسور، سنسور Proximity، Face unlock و وجود حسگر اثر انگشت در پشت گوشی می­باشد.

  • دوربین!، جذاب ترین بخش گوشی Realme 5

این گوشی دارای چهار دوربین در قسمت پشتی خود به صورت عمودی بوده و رزولوشنی 64 مگاپیکسلی دارد. به بیان های آسان تر، این گوشی در موقعیت های مکانی تاریک تر و کم نور عکس هایی با کیفیت 48 مگاپیکسلی با نویز بسیار پایین را برای شما به ثبت می­رساند.

رزلوشن عکس های گرفته شده با این دوربین، 6912*9216 پیکسل بوده که رقمی بسیار شگفت انگیز است!.

این دوربین از سنسور ISOCELL Bright GW1 استفاده می­کند و با فناوری ISOCELL Plus، نویز نور بین پیکسل ها را به شدت کاهش می­دهد. همچنین، حساسیت و کیفیت رنگ ها در عکس به طرز چشمگیری بهبود می­یابد و تمامی پیکسل های تصویری بدون از دست دادن عملکرد خود، به 8.0 mq کاهش می­یابند.

Realme علاوه بر این ها نیز بیان داشته که این دوربین قدرتمند از هوش مصنوعی نیز بهره می­برد!.

علاوه بر Realme، کمپانی شیائومی و سامسونگ نیز دست به ساخت چنین سنسور هایی زده اند که خبر های دقیق تر آن به زودی پخش خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24