معرفی 5 برنامه برای آزادسازی فضای حافظه در اندروید پیام بگذارید

اگر شما از تلفن های هوشمند اندرویدی استفاده می کنید احتمالا تا الان با خطای کمبود حافظه «Android storage space running out» مواجه شده اید. این خطا به این معنی است که حافظه دستگاه شما پر شده است و برای نصب برنامه جدید یا گرفتن عکس و… نیاز به حافظه بیشتری دارید.

برای حل این مشکل یکی از راه حل ها استفاده از فضاهای ابری مانند گوگل درایو است، این سرویس همانطور که از اسمش پیداست متعلق به گوگل است یک فضا در اختیار شما قرار می دهد و می توانید تا سقف 10 گیگ به صورت رایگان فایل های خود را آپلود کنید. البته با توجه به هزینه های سرسام آور اینترنت در ایران و همچنین سرعت پایین آن این روش پیشنهاد نمی شود اما می توانید فلش یا Micro SD تهیه کنید و فایل های خود را ذخیره کنید.

از دیگر روش های آزاد سازی فضای حافظه، استفاده از برنامه های بهینه ساز است. این برنامه ها فایل های اضافی سیستم را شناسایی و سپس حذف می کنند.

1- برنامه Norton Clean

این برنامه با آنالیز تلفن‌ تان در امنیت کامل، فایل های کش و همچنین فایل های اضافی که با نصب برنامه های جدید ایجاد شده اند را حذف می کند تا مقداری از حافظه گوشی شما را خالی شود. همچنین برنامه نورتون کلین توانایی حذف فایل های اضافی (Junk File) از روی حافظه SD را نیز دارد.

با سیستم آنالیزور این برنامه به راحتی میلیون ها فایلی که بلااستفاده هستند را از روی سیستم خود پاک کنید. همچنین Norton Clean برنامه هایی که به ندرت استفاده می شوند را به شما نشان می دهد و پیشنهاد می کند که از روی تلفن همراهتان پاک کنید تا فضای بیشتری آزاد شود.

امکانات برنامه Norton Clean

پاک کردن فایل های سیستمی کش

شناسایی، پاک کردن فایل های اضافی

بهینه سازی فضای مموری

مدیریت برنامه ها و خلاص شدن از شر برنامه های نا ایمن

پاک کردن فایل های تبلیغاتی

2 -برنامه Clean Master

دومین برنامه ای که قصد معرفی آن را داریم، برنامه محبوب کلین مستر است. این برنامه جزء محبوب ترین و مورد اعتمادترین ها است که در حال حاضر بیش از 740 میلیون گوشی اندرویدی از این برنامه استفاده می کنند. کلین مستر با پاک کردن فایل های اضافی کمک به آزاد سازی فضا و افزایش سرعت گوشی و بهبود طول عمر باتری می کند. همچنین این برنامه در کنار کارایی هایی که گفتیم یک آنتی ویروس قدرتمند نیز هست، شما می توانید به کمک Clean Master بر روی برنامه هایی که اطلاعات شخصی تان بر روی آن قرار دارد رمز بگذارید تا در صورتی که گوشی شما در اختیار افراد غریبه قرار گرفت نتوانند به اطلاعات مهم دسترسی پیدا کنند.

امکانات برنامه Clean Master

پاک کردن فایل های اضافی و کش – افزایش سرعت گوشی و بهبود کارایی آن

بهینه سازی مموری و بازی ها

3 -برنامه Power Clean

آیا حافظه گوشی شما پر شده است؟ آیا کارایی گوشی شما پایین آمده است؟ برنامه Power Cleaner به شما کمک می کند تا حافظه تلفنتان را آزاد کنید، برنامه هایی که به صورت خودکار اجرا می شوند را غیرفعال کنید، برنامه های غیرضروری و کم استفاده را پیشنهاد می دهد که پاک کنید و سرعت گوشی تان را افزایش می دهد. فقط با یک کلیک بهینه سازی تلفن اندرویدی تان شروع می شود.

امکانات برنامه Power Cleaner

پاک کردن فایل های هرز و قدیمی و افزایش سرعت و بهره وری گوشی

تقویت سرعت سرعت گوشی با غیرفعال کردن برنامه هایی که در بک گراند فعال هستند

امکان افزودن ویجت برای خالی کردن مموری با یک کلیک

افزایش سرعت بازی ها تا 80٪

پیدا کردن تصاویر تکراری و حذف کردن آن ها – پیدا کردن تصاویری که شبیه به هم هستند و پیشنهاد برای پاک کردن آن جهت آزاد سازی حافظه

 

4- برنامه CCleaner

با این برنامه همیشه دستگاه اندرویدی خود را سریع، امن و پرسرعت نگه دارید! این برنامه از محبوب ترین برنامه ها برای سیستم عامل های ویندوز، مک و اندروید است. با CCleaner فایل های اضافی را پاک کنید و همیشه در دستگاه اندرویدی تان فضا داشته باشید.

امکانات برنامه CCleaner

افزایش سرعت گوشی و پاک کردن فایل های هرز

پاک کردن کش اپلیکیشن ها و فایل های اضافی در پوشه دانلود، پاک کردن محتوای کلیپ بورد و هیستوری مرورگر

پاک کردن لاگ تماس ها

5- برنامه Avast Cleanup & Boost

با این برنامه فضایی که فکر نمی کردید بتوانید داشته باشید را آزاد کنید! برنامه Avast Cleanup & Boost یک برنامه بسیار قوی برای حذف فایل های اضافی و هرز برای سیستم عامل اندروید است. حذف فایل های اضافی که از آپدیت و نصب برنامه ها به جا مانده است با یک ضربه. Avast Cleanup & Boost به افزایش سرعت گوشی و بهبود کارایی آن بسیار کمک می کند.

امکانات برنامه avast cleaner

اسکن سریع تلفن همراه و نمایش میزان حافظه و پاک کردن فایل های بلااستفاده و هرز با سرعت بالا

پاک کردن تصاویر بندانگشتی گالری و حذف فایل های اضافی سیستمی و برنامه های APK بلااستفاده

ارائه یک محیط پیشترفته با اطلاعات ریز جهت پاک کردن فایل ها

پاک کردن برنامه ها با یک ضربه جهت آزادسازی فضای تلفن همراه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24