نسل دوم گلکسی فولد با نمایشگر8 اینچی و قلم S pen تولید می شود پیام بگذارید

اگرچه نسل اول گلکسی فولد هنوز به دست کاربران نرسیده است و شرکت سامسونگ آن را آماده عرضه نکرده، اما شنیده ها حاکی از آن است که نسل دوم این دستگاه در حال آماده سازی می باشد.

در گزارشاتی بیان شده است که نسل دوم گلکسی فولد، در سال 2020 ب بازار عرضه خواهد شد و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و احتمالا تولید آن از ماه اوت امسال آغاز می شود.

نسل اول این دستگاه دارای نمایشگر 7.3 اینجی و پنلی 4.6 اینچی را در حالت تا شده در اختیار کاربران قرار می دهد اما به دلیل مشکلاتی  هنوز به بازار عرضه نشده است.

انتظار می رود که نسل دوم گلکسی فولد ظاهری شبیه به نسل اول داشته باشد و از همان طراحی پیروی کند. نسل دوم این دستگاه دارای نمایشگر 8 اینچی و قلم S pen  می باشد.

اخباری که به تازگی منتشرشده است بیانگر این موضوع می باشد که شرکت سامسونگ از تامین کننده S pen می خواهد تا قلم نسل دوم گلکسی فولد را مدلی بسازد که داخل این دستگاه قرار بگیرد.

از تولید کنندگان نسل دوم این دستگاه خواسته شده است تا زمانی که تاریخ دقیقی برای عرضه آن اعلام نشده است، دست نگه دارند زیرا شرکت سامسونگ چندین بار برنامه زمانی جدیدی برای عرضه آن ارائه داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24