همه چیز درباره سیستم عامل اندروید GO پیام بگذارید

سیستم عامل اندروید GO نام دیگر سیستم عامل GO که توسط کمپانی گوگل به منظور افزایش میزان بهینگی و کارایی گوشی های مقرون به صرفه و ارزان باقابلیت های سخت افزاری پایین تولید شده ست.

حال با ما همراه باشید تا ویژگی ها و قابلیت های Android GO را برایتان بیان کنیم.

  • Android GO در کدام سیستم ها استفاده می شود؟

اندروید گو بیشتر برای گوشی های ارزان قیمت و پایین در نظر گرفته و در مقابل، گوشی های گران قیمت تر و با ویژگی های سخت افزاری بالاتر می توانند هر نوع نسخه از سیستم عامل های جدید را داشته باشند.

به طور مشخص تر باید بگوییم این سیستم عامل بیشتر برای گوشی های هوشمندی با میزان حافظه RAM پایین تر از 1 گیگابایت و قیمتی در حدود 1.5 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

بدین گونه کاربران این گونه گوشی های هوشمند می توانند در عین کمبود جا و حافظه برای برنامه های خود، بیشترین میزان کارایی را از سیستم عامل بسیار خوب اندروید گو ببینند.

  • برنامه های نصب شده بر روی سیستم عامل اندروید GO

یک سری برنامه پیش فرض ساخت گوگل که ختص گوشی های ضعیف تر طراحی شده در این نوع تلفن ها قرار گرفته است.

از برنامه های موجود در این گوشی ها می توان به Google Maps، Google Assistant، Google Search، Gmail، You tube GO، Files GO و غیره اشاره کرد.

جدا از تمامی این ویژگی ها، بحث دیگری نیز مطرح بوده و آن هم میزان حافظه داخلی این گونه گوشی ها است که حدوداً میزان 8 گیگابایتی دارد.

پس هرگونه برنامه پیش فرضی اگر قصد حضور در این گوشی ها داشته باشد باید فضایی کمتر از حالت عادی طراحی شده برای نسخه های دیگر از سیستم عامل ها داشته باشد. گوگل این نوید را به دارندگان می دهد که تمامی برنامه های نصب شده به صورت پیش فرض در این سری از گوشی ها تنها کمتر از 3 گیگابایت فضا را اشغال می کنند و این گونه 5 گیگابایت فضا در اختیار شما کاربران خواهد ماند.

  • ویژگی بد سیستم عامل اندروید GO

متأسفانه به دلیل کاهش فضای حافظه داخلی و کمبود میزان RAM، این سیستم عامل اجازه نصب هر گونه برنامه ی متفاوتی را به کمپانی های تولید کننده گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید گو نمی دهد و همین ممکن است برایتان مشکلاتی را ایجاد کرده و شما را از این سیستم عامل زده کند!.

  • ویژگی مثبت اندروید گو

از ویژگی بسیار مثبت سیستم عامل اندروید GO که برای هر کاربری اهمیت بسیاری دارد امنیت گوشی هوشمند است. با این که این نسخه مخصوص گوشی های ارزان در نظر گرفته شده اما هیچ چیز باعث نشده تا گوگل از مسائل امنیتی Android GO سرباز زند!. همین ویژگی خود باعث پیوستگی بیشتر بین سیستم عامل های مختلف شده است.

ویژگی دوم موجود در این گوشی قابلیت استفاده حداکثری از حافظه RAM بدون کاهش سرعت گوشی و مصرف بیش از حد باتری بوده که میزان حافظه استفاده شده و تنظیمات حرفه ای آن از طریق منوی تنظیمات به راحتی قابل دسترسی است!.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24