همه چیز درباره شیائومی پیام بگذارید

آیا شما هم اطلاعاتی در ارتباط با شرکت شیائومی ندارید؟

آیا شرکت شیائومی یک شرکت چینی است؟

شرکت شیائومی چه محصولاتی را تولید می کند؟

شرکت شیائومی یک برند معروف و به نام در زمینه تولید گوشی های هوشمند است محصولات آن دارای قیمت مناسب هستند. این شرکت چینی توسط لی جون یکی از ثروتمندان چین اداره می شود. دارای ۳۰۰۰ کارمند می باشد که در کشورهای چین و مالزی و سنگاپور هستند. این شرکت در ابتدا یک استارت آپ بسیار کوچک بود که گوشی های هوشمند با ویژگی های بسیار بالا و هزینه پایین را تولید می کرد و به صورت اینترنتی در بازار عرضه می نمود و می فروختند. اما پس از آن تولید محصولات آن بیشتر شد محصولاتی چون دوربین شیائومی ترازو شیائومی لپ تاپ شیائومی تبلت شیائومی هدست و هندزفری شیائومی پاوربانک شیائومی اسپیکر شیائومی تلویزیون شیائومی انواع هدفون تصفیه هوا شیائومی و …. را تولید و به بازار عرضه نمود.

تلویزیون های اسمارت تی وی یا همان تلویزیون های هومشمند اندرویدی شیائومی در سال ۲۰۱۳ وارد بازار شد.

شرکت شیائومی به اپل چین یا اپل 2 یا اپل شرق معروف می باشد و آن فقط بخاطر کیفیت بالای محصولات آن می باشد. این شرکت تنها در پنج سال اول ظهور خود به رتبه پنجم رسید و این مقام را کسب نمود که بسیار فوق العاده بود. گوشی های هوشمند شیائومی با گوشی های هوشمند مثل هواووی و لنوو در رقابت می باشد که در بازار رقابت از آنها پیشی گرفته است.

شرکت شیائومی در حال حاضر تبدیل به سومین شرکت بزرگ دنیا در فروش گوشی های هوشمند رسیده است. یکی از دلایلی که گوشی های هوشمند این شرکت طرفداران زیادی دارند بخاطر کیفیت ساخت و ویژگی های بالای آن در مقابل هزینه بسیار پایین آن می باشد.

شرکت شیائومی در سال ۲۰۱۵ توانست نام خود را در گینس به ثبت برساند. این شرکت در آن سال تخفیف فوق العاده ای در سایت خود قرار داد که توانست در عرض ۲۴ ساعت ۲۱۱۲۰۱۰ عدد گوشی را در سایت خود به فروش برساند.

معنی لوگوی شرکت شیائومی چیست؟

لوگوی شیائومی به معنای قلب می باشد و علاوه بر آن MI مخفف کلمه «Mobile internet»می باشد و همچنین مفهوم دیگر عبارت MI برابر با «Mission Impossible» به معنی «ماموریت غیرممکن» است که نشانه ی قدرت و ایستادگی شرکت شیائومی می باشد و علاون بر آن دارای یک ترجمه دیگر است که معادل است با «برنج کوچک» می باشد.

رابط کاربری که گوشی های هوشمند شیائومی استفاده می کنند MUI می باشد روی اندروید که از محصولات آن می باشد همچنین تبلت می پد (Mipad) تبلت این شرکت می باشد که وارد بازار شده است. این شرکت دارای فروشگاه اختصاصی برنامه های اندرویدی می باشد که در حال حاضر فقط به کاربران چینی خدمات ارائه می کند. این فروشگاه در ماه نوامبر سال ۲۰۱۴ توانست به ۱۰ میلیارد دانلود از فروشگاه دست یابد که به مناسبت این موفقیت مراسمی برگزار کردند.

روش فروش این شرکت با دیگر شرکت های گوشی های هوشمند متفاوت می باشد این شرکت از روش فروش Flash sale استفاده می نماید. محصولات خود را در زمان کوتاهی بر روی سایت قرار داده و به فروش می رساند.

مطمئنا از خرید گوشی های هوشمند این شرکت پشیمان نخواهید شد چون محصولات این شرکت بر خلاف دیگر کالاهای چینی در کشورمان دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی هستند.

 

مزایای گوشی‌های شیائومی

 

قیمت

دستگاه‌های شیائومی به ارزان بودن معروف هستند. اصلی‌ترین دلیل اینکه 99.9٪ مردم این تلفن‌ها را خریداری می‌کنند قیمت این گوشی‌ها است. شما می‌توانید این گوشی‌ها را که دارای یک صفحه‌نمایش OLED و دوربین سه لنز است، در کنار 8 گیگابایت رم و آخرین پردازنده کوالکام باقیمتی کمتر از 400 دلار خریداری کنید! بنابراین شما تقریباً 60 درصد کمتر از تلفن مشابه سامسونگ یا اپل پرداخت خواهید کرد.

 

طراحی عالی

از دیدگاه طراحی، شیائومی با تمام ویژگی‌های طراحی بالای گوشی‌های هوشمند عالی به نظر می‌رسد. انتخاب مواد باکیفیت عالی و سبک‌وزن باعث شده است که این گوشی به‌عنوان یک گوشی شگفت‌انگیز به کاربران اطمینان خاطر دهد.

اگر به تصویری از یک گوشی پرچم‌دار شیائومی در کنار گوشی دیگری مثلاً از هواوی یا سامسونگ نگاه کنید و از کسی بخواهید حدس بزند کدام‌یک 60٪ ارزان‌تر است قادر به تشخیص آن نخواهد بود! این شرکت همواره سعی کرده که علاوه بر مشخصات فنی بالا در طراحی و زیبایی هم کوتاهی نکند.

 

معایب گوشی‌های شیائومی

 

استفاده ضعیف از RAM

این گوشی‌ها رم زیادی دارند؛ اما نحوه مدیریت RAM گوشی‌های شیائومی بسیار موردتوجه قرار می‌گیرد! به‌خصوص اگر از گوشی‌ای با رم 4 گیگابایت یا کمتر استفاده می‌کنید. اساساً، این تلفن‌ها کمی بیش‌ازحد حافظه RAM را دوست دارند و نتیجه آن این است که وقتی از برنامه‌ها دور می‌شوید، برنامه‌ها بسته می‌شوند.

با تغییر دادن تنظیمات در می‌توانید از پس این مسئله برآیید اما درواقع، اگر صادقانه بگوییم، هیچ‌کس مجبور به این کار نیست. تلفن باید برای مدیریت RAM به روشی کارآمد تنظیم شود که تأثیر منفی در استفاده از تلفن نداشته باشد.

این موردی است که شیائومی باید درگوشی‌های آینده به آن بپردازد زیرا یکی شکایت‌های شایع در مورد تلفن‌های شیائومی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24