همه چیز در باره ی گوشی هوشمند و جدید LG G8 ThinQ پیام بگذارید

چند ماهی از معرفی گوشی هوشمند و جدید و بسیار زیبای LG G8 ThinQ میگذر. این گوشی دارای طراحی شبیه به تمامی پرچم دار های اخیر که همانند طراحی گوشی های هوشمند iPhone XS Max میباشند دیزاین شده و دارای ویژگی خاص به همراه ژست های کنترلی از راه دور به سمت صفحه نمایش است که برای اولین بار در یک گوشی استفاده شده است.

اکنون نیز به بررسی این گوشی هوشمند میپردازیم تا شما را با ویژگی های LG G8 ThinQ آشنا سازیم.

  • طراحی

در ابتدا که جعبه گوشی را باز میکنید، با محتویاتی شامل یک دستگاه گوشی هوشمند LG G8 ThinQ، پارچه مخصوص جهت تمیز کردن صفحه نمایش، آداپتور شارژر، کابل USB Type-C، ابزارک مخصوص جهت باز کردن اسلات سیم کارت و کارت حافظه، دفترچه راهنما و ضمانت نامه کالا را مشاهده خواهید کرد.

گوشی در بدنه جلویی دارای طراحی نزدیک به iPhone XS Max است.در قسمت مستطیل شکل فرو رفته در صفحه نمایش دوربین سلفی به همراه حسگر های مخصوص ژست حرکتی و مجاورت وجود دارد.

بدنه از جنس فلز و شیشه ساخته شده که در بعضی مواقع ممکن است از دست لیز بخورد. در قسمت پشتی گوشی نیز دو دوربین به همراه فلاش LED با لنز واید و عادی در کنار هم به صورت افقی قرار گرفته اند. در زیر دولنز دوربین نیز حسگر اثر انگشت دایره ای شکل وجود داشته که در پایین اش لوگوی LG G8 ThinQ دیده میشود.

دوربین ها برآمدگی ندارند اما گذاشتن گوشی از پشت بر روی سطح صاف ممکن است به لنز دوربین صدمه وارد کند که LG G8 ThinQ با استفاده از محافظ بدنه Gorilla Glass 6 از این قائده مستثنی است. در سمت چپ دستگاه دکمه مربوط به دستیار صوتی گوگل است که با یک بار شار فعال شده و با نگه داشتن اش، Walkie Talkie فعال میشود.

  • صفحه نمایش

صفحه نمایش LG G8 ThinQ ازنوع P دارای اندازه ای 6.1 اینچی و قابلیت نمایش تا 16 میلیون رنگ دارد. وضوح صفحه نمایش 3120*1440 پیکسل است که چیزی در حدود 564 پیکسل به ازای هر اینچ میشود و با محافظ صفحه نمایش Corning Gorilla Glass 5 محافظت شده است.

نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه 83.5 درصد میباسد که عدد بسیار بالا و مناسبی بریا این گوشی است. علاوه بر این، LG G8 ThinQ دارای صفحه نمایش همیشه روشن Always On Display نیز میباشد.

  • سخت افزار و نرم افزار

LG G8 ThinQ دارای یک سخت افزار از نوع Qualcomm SDM855 Snapdragon 855 با لیتوگرافی 7 نانومتری بهره مند است. علاوه بر این، هشت هسته با فرکانس های متفاوت دیگر نیز وجود دارد. سه هسته با فرکانس 2.42GHz از نوع Kryo 485، چهار هسته با فرکانس 1.78GHz از نوع Kryo 485 و هسته آخر فرکانسی 2.84GHz از نوع Kryo 485 میباشد. از ویژگی های سخت افزاری میتوان به رادیو FM، GPS، حسگر Hand ID، Face ID، اثرانگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورتی، قطب نما، فشار سنج، NFC، USB 3.1 Type-C، بلوتوث 5.0 و غیره میباشد. گفتنی است که اندروید موجود نسخه 9.0 پای میباشد.

  • دوربین

دوربین دارای دو لنز با کیفیت های 12 برای لنز اصلی و 16 مگاپیکسلی برای لنز گسترده است. وجود هوش مصنوعی در این دوربین به زیبایی عکس ها کمک شایانی کرده و چه در روز و چه در شب، عکس ها با کیفیت و وضوح بالا دیده میشوند!. HDR+، حالت پرتره و دیگر حالت ها از ویژگی های این دوربین قدرتمندند

  • باتری

باتری این گوشی دارای ظرفیت 3500 میلی آمپری از نوع غیر قابل تعویض بوده و از شارژ سریع 21 واتی از نسخه 3.0 و شارژؤ بیسیم 9 واتی بهره میبرد. اگر از گوشی بسیار کار بکشید باتری دهی اش تا 1.5 روز خواهد بود و در صورت کار های عادی، LG G8 ThinQ تا چندین روز دوام میارود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24