ویژگی های منحصر به فرد سیستم عامل Android One پیام بگذارید

ویژگی های منحصر به فرد سیستم عامل Android One بسیارند. البته فقط اندروید وان نیست که ویژگی های زیادی دارد و در کنار آن تمامی سیستم عامل ها از گذشته تا کنون با هر به روز رسانی دارای قابلیت خاصی بوده اند و اندروید وان را می توان تکمیل کننده تمامی آن ها دانست.

هم اکنون نیز با ما همراه باشید تا به بررسی ویژگی های منحصر به فرد سیستم عامل Android One بپردازیم.

  • Android One چیست؟

اندروید وان جدا از این که نام سیستم عامل جدید گوشی های اندرویدی است، اصطلاحاً به دستگاه های هوشمند گفته می شود که توسط شرکت گوگل و تمامی افرادی که تحت نظر گوگل هستند تولید شده و از بهترین و به طور قطع خالص ترین نوع اندروید نیز به حساب می آید!.

اگر قصد دارید تا از وجود اندروید وان در گوشی هوشمند خود مطمئن شوید به قسمت پشتی توجه کنید. چرا که نام Android One در پشت بدنه این گونه گوشی ها حک می شود.

اندورید وان و برنامه های تحت آن برای اولین بار در سال 2014 و در نمایشگاه توسعه دهندگان I/O به همگان معرفی شد.

اندروید وان در مدت کوتاهی به توسعه جهانی دست یافت و به غیر از گوشی های گوگل، اکثر شرکت های دیگر گوشی های خود را تحت نام Android One به بازار عرضه کردند!.

  • ویژگی های منحصر به فرد سیستم عامل Android One چیست؟

اولین ویژگی وجود برنامه ها و خدمات ارائه شده ی خاص شرکت گوگل مانند Google Alo، YouTube، Maps و دیگر برنامه است که در گوشی های مجهز به سیستم عامل اندروید وان به صورت پیشفرض قرار گرفته است.

ویژگی دوم و جالب دیگری که باید بدانید وجود قابلیت Google Play Protect است. با استفاده از محافظ گوگل پلی شما می توانید از امنیت موجود بر روی دستگاه خود نسبت به برنامه های نصب شده و کارایی و عملکرد درست آن ها، اطمینان کامل را داشته باشید.

سومین ویژگی Android One وجود برنامه Google Assistant به عنوان دستیار صوتی گوگل در گوشی های اندرویدی است. گوگل اسیستنت با صدا شدن و گفتن Ok Google شروع به کار کرد و از طریق صدای خاصی شما را از ضبط صدایتان با خبر خواهد کرد؛ در این حین می توانید دستوراتی همچون تنظیم هشدار، ارسال پیام، تماس با شخص خاص که نام آن فارسی نباشد، مسیر یابی، کم و زیاد کردن موسیقی و مدیریت آهنگ ها، پرسیدن سوال ها و غیره به Googke Assistant بدهید.

مورد مهم در مورد Android One وجود قابلیت پشتیبانی جهت عرضه آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید حتی پس از دو یا سه سال از زمان عرضه گوشی است. همان طور که می دانید وجود آخرین نسخه از اندروید در گوشی اهیت بالایی دارد و اکثرا پرچم داران هستند که از به روز رسانی های بیشتر بهره مند می شوند. پس وجود Android One در هر نوع گوشی می تواند جزو ویژگی های مثبت آن گوشی به حساب بیاید!.

از طریق اندروید وان قابلیت دسترسی و کنترل ویژگی های سخت افزاری برای اولین بار به کاربران داده می شود تا شما به عنوان کاربر هرگونه که تمایل دارید بخش سخت افزاری خود را کنترل نمایید!.

  • چه گوشی هایی از سیستم عامل Android One استفاده می کنند؟

در ابتدای زمان عرضه اندروید وان اکثر کاربران آن گوشی های شرکت نوکیا و شیائومی بودند. بهترین آن ها Moto X4، Nokia 8، Nokia 7Plus، Nokia 6، شیائومی می ای وان و چند مورد دیگر می باشند.

در آینده به احتمال بالای 70 درصد عرضه تمامی گوشی ها با اندروید وان که سیستم عامل اندروید خالص است خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24