گلس های گوشی در جی اس کالا پیام بگذارید

زمانیکه که شما یک گوشی جدید میخرید،شما می خواهید تا زمانی که ممکن است نو بماند،هنگامی که گوشی را از جعبه آن خارج میکنید، به نظر بسیار درخشان و براق به نظر می آید،در این زمان، قصد دارید تمام اقدامات احتیاطی لازم را برای محافظت از آن انجام دهید.

محافظ صفحه یا گلس گوشی  در jskala.com می تواند، به حفظ این ظاهر تازه و بی نظیر از تلفن همراه شما کمک کند.
محافظ صفحه نمایش های (گلس) ما برای هر گوشی و هر اندازه گوشی موجود است . به خصوص برای هر مدل تلفن همراه شما که ساخته شده است.

اپل، سامسونگ، HTC، LG، و دیگر مارک های تلفن همراه در مجموعه ی محافظ صفحه نمایش یا گلس  ما نمایندگی می شود.


فقط نام تجاری تلفن و نام مدل آن را در نوار جستجوی بالای صفحه وارد کنید . در عرض چند ثانیه محصولات محافظتی مناسب را برای گوشی خود را پیدا خواهید کرد.
بسیاری از محافظ صفحه نمایش های ما دارای یک پوشش ویژه است. به طوری که آنها خراش نمی خورند.زمانیکه که به طور اتفاقی گوشی شما از دستتان بیوفتد، با داشتن این محافظ صفحه نمایش از صفحه بدون آسیب دیدگی گوشی خود راضی میمانید.
شابد یکی از بهترین ویژگی های محافظ های صفحه نمایش ما این است، که دارای ضخامت بسیار کمی میباشند، که این ویژگی باعث می شود در تاچ گوشی شما تاثیری نداشته باشد و حتی موجب بهبود آن می شود.
همچنین فروشگاه دارارن عزیز و کسانی که قصد خریدعمده گلس را دارند، این امکان در جی اس کالا فراهم شده است، که با قیمت عمده اقذام به خرید گلس کنید .

برای اینکه قیمت عمده برای شما نمایش داده  شود اینجا کلیک کنید و طبق راهنمایی عمل کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24