3C، تاییده ای که گوشی جدید شیاومی 5G آن را دریافت کرد پیام بگذارید

در آینده ای نه چندان دور کمپانی شیاومی قصد آن را دارد تا یک گوشی هوشمند 5G را وارد بازار کند؛ گوشی ای که موفق به دریافت تأییدیه 3C است!.

  • تأییدیه 3C چیست؟

گواهینامه ی 3C که به آن CCC هم گفته می­شود، یک سیستم صدور گواهینامه اجباری برای محصول است که هدف آن حمایت از امنیت مصرف کننده از طریق انجام کارهایی همانند نظارت بر محصولات مربوط به بهداشت، امنیت، محیط زیست و ضد کلاهبرداری می­باشد.

لازم به ذکر است که تمام محصولات تنها پس از تأییدیه 3C در کشور چین وارد و توسط بازار های فروش عرضه می­شوند و در غیر این صورت خبری از ورود محصولات به این کشور نیست!.

  • چه محصولاتی به تأییدیه 3C نیاز دارند؟

اگر در کاتالوگ یک محصول نوشته ای مبنی بر نیاز به تأییدیه 3C باشد، آن وقت است که باید گواهینامه 3C را برای ورود و خرید و فروش کالای مد نظر در کشور چین دریافت کرد.

محصولات موجود در لیست نیازمند 3C شامل لوازم برقی سیم و کابل، سوئیچ، لوازم خانگی، تجهیزات صوتی و تصویری، پایانه های ارتباط از راه دور، وسایل نقلیه موتوری و قطعات خودرو و همچنین تجهیزات پزشکی و امنیتی می­باشند.

  • عدم وجود گواهینامه 3C چه مشکلاتی را به همراه دارد؟

گفتنی است که عدم رعایت مقررات 3C منجر به بازداشت کالای وارداتی مربوط و بازگشت دادن آن به فرستنده خواهد بود و در صورت استفاده از علامت 3C به صورت نمادین، شخص ملزم به پرداخت جرائم بوده و در بعضی موارد مجازات قانونی به همراه خواهد داشت.

  • اطلاعات شایعه شده درباره گوشی جدید شیاومی چیست؟

حال پس از مشاهده شدن گوشی 5G شیاومی با شماره مدل M1908F1XE در ماه گذشته میلادی در TENNA، رسانه ها خبر از دریافت تأییدیه 3C توسط این گوشی می­دهند.

این گوشی جدید ساخته شده توسط شیاومی مسلماً از آخرین تکنولوژی ها بهره برده و نسل آینده گوشی های شیاومی Mi MIX و نسخه ی 5G شیاومی Mi 9 به حساب می­آید.

شارژر به کار رفته در این گوشی هوشمند که با تأییدیه 3C از نسخه ی 5G پشتیبانی می­کند از نوع MDY-10 EX بوده که با 45 وات انرژی، یک شارژ سریع و قدرتمند به حساب می­آید.

با توجه به این ویژگی که گوشی شیاومی Mi 9 و گوشی Samsung Galaxy Note 10 Plus 5G به ترتیب دارای شارژر های 27 و 45 واتی شارژ سریع هستند، پیش بینی می­شود که گوشی جدید و بدون نام ما قابلیت های بالاتری را نسبت به دو گوشی بیان شده داشته باشد.

همچنین نسل گذشته ی گوشی شیاومی Mi MIX در نسخه 5G عرضه شده بود و به همین دلیل شیاومی Mi MIX 4 نیز احتمالاً از نسل پنجم پشتیبانی کند.

شایعات اشاره بر آن داشته اند که نام گوشی جدید این کمپانی شاید Mi MIX 3S و یا Mi MIX 5 باشد؛ همه منتظر هستند تا این گوشی در هفته های آینده ماه میلادی مورد دید عموم و رسانه ها قرار بگیرد و اطلاعات بیشتری راجع به مشخصات فنی اش منتشر شود.

بنا بر گمانه زنی ها، شیاومی M1908F1XE دارای پردازنده Snapdragon 855 و یا Snapdragon 855 Plus خواهد بود. شانس بیشتر برای پردازنده بر روی اسنپ دراگون 588 پلاس است که دارای شارژر سریع بی سیم با سرعت بالای 20 وات است که نسبت به نسل قبلی پیشرفت چندانی داشته است؛ علاوه بر این پیش بینی می­شود تا این گوشی جدید دارای نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه ی بیشتری باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24