Galaxy Buds نسل جدید هدفون های بیسیم سامسونگ! پیام بگذارید

Galaxy Buds هدفون بیسیم تولید شده توسط سامسونگ و آخرین محصول این شرکت است که به تازگی از آن رونمایی و برای فروش به تمامی بازار ها ارسال شده است.

این محصول در طی رویداد معروف Unpacked سال 2019 میلادی با نام Galaxy Buds رونمایی شده و به عنوان یک طراحی کاملاً جدید و در عین حال کارآمد تر از نسخه Gear IconX می باشد.

Galaxy Buds در کنار معرفی گوشی های Samsung Galaxy S10 و Samsung Galaxy Fold که جدید ترین گوشی تاشونده سامسونگ است رو نمایی شد و به عنوان نسل جدید هدفون های بیسیم سامسونگ نام گرفت!.

  • همکاری با AKG

سامسونگ این هدفون قدرتمند و جدید خود را با همکاری شرکت AKG که تولید کننده اتریشی در زمینه میکروفون و تمامی سیستم های صوتی بیسیم در بازار های حرفه ای است انجام داد؛ به همین دلیل نیز انتظار می رود نسل جدید هدفون های بیسیم سامسونگ با نام Galaxy Buds دارای کیفیتی بسیار بالاتر و قوی تر از نسخه های قبلی اش باشد.

  • باتری باید افزایش یابد!

در Galaxy Buds ما قطعاً با مشکل کمبود میزان ظرفیت باتری همراه خواهیم بود؛ چرا که سامسونگ برای Galaxy Buds های خود از ظرفیت 58 میلی آمپر بر ساعتی استفاده کرده است که برای تمامی مکالمات و تماس های صوتی تا 5 ساعت و برای گوش دادن به موسیقی تا 6 ساعت دوام می آورد.

اما باید بیان کرد که نسخه قبلی ساعت های هوشمند سامسونگ با نام Gear IconX دارای باتری دهی تا 6 ساعت تمام برای مکالمات تلفنی و 7 ساعت نیز برای پخش موسیقی دوام دارد.

  • تمامی شارژر های بیسیم در کنار هم!

خبر خوب برای دارندگان Galaxy Buds این است که می توانند با گذاشتن Galaxy Buds ها در درون قاب نگهدارنده مخصوص Buds ها که دارای ظرفیت باتری 252 میلی آمپر بر ساعتی است، Galaxy Buds خود را تا 6 ساعت برای مکالمات و نیز 5 ساعت برای گوش دادن موسیقی شارژ کنند. این در مجموع معادل 13 ساعت برای پخش موسیقی و 11 ساعت برای انجام مکالمات می شود که برای دارندگان Galaxy Buds خبر بسیار خوبی است!.

حال چرا گفتیم تمامی شارژر های بیسیم در کنار هم آمده اند؟؛ دلیل اش این است که محفظه شارژ کننده ی Galaxy Buds ها نیز دارای قابلیت شارژ با شارژر های بیسیم بوده و شما می توانید به راحتی آن را شارژ کنید. البته این وضع هنگامی که گوشی Samsung Galaxy S10 را تهیه کرده باشید جذاب تر می شود!؛ چون می توانید با گذاشتن محفظه بر روی گوشی خود که از قابلت شارژ شدن و شارژ کردن بیسیم بهره می برد مدت زمان بیشتری را برای خود ذخیره کنید.

  • ویژگی های Galaxy Buds

این هدفون بیسیم قابلیت تشخیص قرار گرفتن در گوش داشته و از رابط لمسی نیز پشتیبانی می کند. علاوه بر این وزن 5.6 گرمی، پشتیبانی از نسخه 5.0 بلوتوث، مقاوم بودن در مقابل عرق و رطوبت، داشتن نشانگر LED، دارا بودن میکروفون، شارژ در دوحالت Type-Cو بیسیم با چیپ Qi، داشتن استاندارد IPX2 در برابر آب، داستن سنسور شتاب سنج، حسگر مجاورت، درایور های ساخت شرکت AKG و غیره… از ویژگی های جذاب هدفون بیسیم گلکسی بادز می باشند که در مطلبی جدا به بررسی تخصصی آن ها خواهیم پرداخت

  • خبر خوب برای خریداران Samsung Galaxy S10!

سامسونگ این نوید را به خریداران گوشی های سری S10 داده است که به ازای خرید این گوشی، یک گلکسی بادز به صورت کاملاً رایگان در درون بسته بندی به شما تعلق خواهد گرفت. پس دیگر نیاز نخواهد بود تا برای این هدفون مبلغی در حدود 1.5 میلیون تومان به صورت جدا پرداخت کنید!.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی : 09120341508 | پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 24